Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 Oktober 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Gisterenavond ben ik voor mijn doen zeer vroeg gaan slapen. Daarom dat ik nu reeds actief ben. Ik was uitgeput, ik had wel een drukke en volle agenda, maar ik denk dat vooral het gesprek met de psychiater me uitgeput had. Het was voor mij een  zeer moeilijk gesprek. De psychiater wilde zelfs dat ik in de toekomst bij iemand anders ten rade ga. Zo ver is het wederzijds vertrouwen weg. Maar ik wil niemand anders, ik weet geen betere. Ze heeft me in 2021 zeer goed geholpen. Op zijn minst toen op drie aandachtspunten. Maar ik ben niet meer de persoon van toen. Toen zag ik in dat ik hulp nodig had. Nu is het meer een gevecht en denk ik dat het best wel allemaal alleen aan kan. Ik ben nog steeds geen voorstander van deze laatste volledige  opname en zal het ook nooit niet worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben ik bezig met een voorbereiding van vragen voor een geheugenkliniek. Een kliniek waar ik naartoe zal gaan op zeer sterk aandringen van mijn psychiater. Ik zie zelf de noodzaak niet zo . 

Als er wat erg fout is met mijn geheugen dan zal het zeker te maken hebben met mijn alchohol gebruik uit het verleden, of misschien niet. Volgens mij is mijn geheugen nooit erg goed geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...