Rosee Geplaatst 29 september Rapport Share Geplaatst 29 september Wat heerlijk @Zbbmet je eigen boot naar T.! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 september Rapport Share Geplaatst 29 september (bewerkt) Me nieuwe vriendinnetje ze komt elke week wel een paar keer op bezoek. maar als de leiding het ziet moet ze weer naar buiten. 29 september bewerkt door Zbb . karin123, Dune en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september Rapport Share Geplaatst 29 september een liefdevolle relatie daar @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september @ZbbSchattig Hier op de afdeling hadden ze een kat. Maar die moest buiten blijven. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september Deze mag eigenlijk ook niet naar binnen,maar ze gaat alle afdelingen langs. en overal weet ze wel even naar binnen te glippen krijgt overal aandacht en wat lekkers. als het goed is is het een poes van een huis hier in de buurt. ze is echt een schatje,heel aanhankelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september 17 uur geleden zei Rosee: Het is nu een maand na mijn laatste uitglijder en ik voel me weer stabiel gelukkig. Wat mooi om te lezen, voor mij is tevreden het maximaal haalbare, dat is goed en daar ben ik ‘tevreden’ mee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september @Zbb wat een schatje je nieuwe vriendinnetje 🥰 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september 2 uur geleden zei Zbb: ze is echt een schatje,heel aanhankelijk ze weet precies waar ze moet zijn zowel om lekkers te halen als om liefde te brengen Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september 3 uur geleden zei Dune: Wat mooi om te lezen, voor mij is tevreden het maximaal haalbare, dat is goed en daar ben ik ‘tevreden’ mee Het bericht van Rosee kun je op twee manieren lezen. Ik voel me weer stabiel, gelukkig. Of ik voel me stabielgelukkig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september Haha, ik bedoelde idd het eerste @Lonster1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september Rapport Share Geplaatst 30 september wist ik toch maar vond de 2e zo leuk gevonden en het kan èn èn ook nog he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden