Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 augustus 2024


Maja

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Dune:

Och ja Femke is ook al echt oud en ziek, we kunnen ze niet missen hè!? Ook Spirit kampt met een ziek hondje, en Ayla met een ziek poesje… wat een verdriet kunnen we toch hebben om onze huisdieren, ze horen er zo bij,… even en hart onder de riem van alle baasjes ❤️

Dank je! De mijne is 9 en heeft regelmatig PHPD (pijntje hier pijntje daar, wie schreef dat ook alweer hier? ik heb het meteen gejat) maar er zit nog genoeg diesel in om samen dingen te doen.

Ze is het blonde stipje in de foto. Er had duidelijk nog niemand in de Rivier gezwommen die ochtend 🤪

2AA02D46-17FF-42FF-AAD9-EA303703E1CF.jpeg

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei lady jane:

dat was spirit;)

Ja, dat was ik. Ik kende een oudere vrouw, die dit altijd zei.

Als je vroeg hoe het dan ging, antwoordde ze: ach, wel goed hoor, af en toe wel last van PHBD. Ook een ziek hondje. Voor de rest gaat het wel goed met jou hé, wat drank betreft.
@Claudius

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Spirit:

Ja, dat was ik. Ik kende een oudere vrouw, die dit altijd zei.

Als je vroeg hoe het dan ging, antwoordde ze: ach, wel goed hoor, af en toe wel last van PHBD. Ook een ziek hondje. Voor de rest gaat het wel goed met jou hé, wat drank betreft.
@Claudius

Is dat een vraag aan mij? Met mij gaat het niet zo goed, ik mis mijn hondje. Verder gaat het wel best met mij. Lang geleden dat ik me lichamelijk zo goed gevoeld heb. Nu mijn hondje nog terug thuis en ik voel me helemaal prima. Geestelijk dan ook. Ik heb vandaag een gesprek met de psyhater aangevraagd (diegene die me verplichte om me te laten opnemen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een beetje enkele kleerkasten op aan 't ruimen geweest. En ik vond kleding die ik al lang niet meer gebruikt heb. En ik maar broeken en hemden bijkopen. Het kan zijn dat de broeken en hemden te klein geworden zijn. 

Wat hele dagen dronken zijn toch allemaal niet doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-8-2024 om 10:47 zei Ayla89:

Goedemorgen. Heb er al een halve dag op zitten, niet geheel vrijwillig, mocht alweer flink schoonmaken. Onze oudste kat (15) wordt nu écht oud en de "kwaaltjes" zijn veranderd van incidenteel naar zeer vaak. Ze mauwt tegen de lucht, heeft geen idee meer waar haar kattenbakken staan en ik denk dat haar nieren het begeven. Ze eet prima, maar ze valt zienderogen af en is inmiddels bijna een wandelend skelet. Komende week weer naar de dierenarts, ben er bang voor.. 

Ik voel met je mee. 

Ik was een diagnose van Femke vergeten op te sommen. 

Dementie. 

Ze weet soms blijkbaar niet goed waar ze is en s' nachts is ze dikwijls onrustigen het helpt niet steeds haar bij me te nemen, alsof ze me steeds zoekt. Ze heeft nog wel veel heldere momenten, dat ze zeer rustig is als ze bij me is . Ze eet goed, drinkt wel zeer veel. Maar haar gewicht is prima. 

@Ayla89 ik begrijp je zeer goed, ik geef mijn Femke niet graag af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Claudius:

Ik voel met je mee. 

Ik was een diagnose van Femke vergeten op te sommen. 

Dementie. 

Ze weet soms blijkbaar niet goed waar ze is en s' nachts is ze dikwijls onrustigen het helpt niet steeds haar bij me te nemen, alsof ze me steeds zoekt. Ze heeft nog wel veel heldere momenten, dat ze zeer rustig is als ze bij me is . Ze eet goed, drinkt wel zeer veel. Maar haar gewicht is prima. 

@Ayla89 ik begrijp je zeer goed, ik geef mijn Femke niet graag af. 

Hoe zit dat dan? Woont jou hond niet meer bij jou? Heb je de laatste tijd niet meer gevolgd, maar dacht dat het wat de drank betreft, wel goed met je ging toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Spirit:

Hoe zit dat dan? Woont jou hond niet meer bij jou? Heb je de laatste tijd niet meer gevolgd, maar dacht dat het wat de drank betreft, wel goed met je ging toch?

Nee,, ik ben terug beginnen te drinken. Ik ben nu opgenomen, mijn Femke is op een  zorg boerderij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...