Jac Geplaatst 24 september Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2 minuten geleden zei lady jane: Wat een zwaar gebeuren Jac. Gecondoleerd Dank je wel , voor mijn gevoel is het goed zo !! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 september Rapport Share Geplaatst 24 september Mijn deelneming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 24 september Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 12 minuten geleden zei Claudius: Mijn deelneming. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JamesM Geplaatst 24 september Rapport Share Geplaatst 24 september Sterkte Jac met het verlies van je trouwe viervoeter. En succes weer met alcoholvrij. Een begrijpelijke uitschieter, hopelijk eenmalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 24 september Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 17 minuten geleden zei JamesM: Sterkte Jac met het verlies van je trouwe viervoeter. En succes weer met alcoholvrij. Een begrijpelijke uitschieter, hopelijk eenmalig. Dank je wel James , en vandaag weer gewoon in het gareel jac JamesM reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 september Rapport Share Geplaatst 24 september 7 uur geleden zei Jac: Bob zou je me alstublieft van het jaarpact afwillen halen en er weer opzetten met nieuwe startdatum 26-09-2024 Ik had de update van het jaarpact al gedaan toen ik dit las, maar heb het er nog bij gezet. Voortaan graag zulke verzoeken (ook) in de jaarpactdraad zetten als het kan. Maar wat akelig dat die hond al zo vroeg aan zware artrose leed. Sterkte met de verwerking van dit alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 24 september Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 20 minuten geleden zei Bob: 7 uur geleden zei Jac: Ik had de update van het jaarpact al gedaan toen ik dit las, maar heb het er nog bij gezet. Voortaan graag zulke verzoeken (ook) in de jaarpactdraad zetten als het kan Doe ik als het nogmaals voor zou komen 21 minuten geleden zei Bob: Maar wat akelig dat die hond al zo vroeg aan zware artrose leed. Sterkte met de verwerking van dit alles Dank je wel jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 september Rapport Share Geplaatst 25 september (bewerkt) Ach @Jac, wat een flauwekul. Toen mijn poes overleden is heb ik een fles wijn gekocht en een bos bloemen. Zij lag mooi in haar mandje opgebaard. Toen de fles wijn leeg was heb ik mijn beneden buurman gevraagd of hij zin had om een pilsje te komen drinken. Hij had altijd wel een kratje staan en was nog nooit bij mij binnen geweest. Samen hebben we nog een pilsje gedronken. De volgende ochtend belde hij bij mij aan. Is die dooie kat al weg? Anders gaat het stinken. 25 september bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 25 september Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september (bewerkt) 3 minuten geleden zei Roberto: Ach @Jac, wat een flauwekul. Toen mijn poes overleden is heb ik ook een fles wijn gekocht en een bos bloemen. Zij lag mooi in haar mandje opgebaard. Toen de fles wijn leeg was heb ik mijn beneden buurman gevraagd of hij zin had om een pilsje te komen drinken. Hij had altijd wel een kratje staan en was nog nooit bij mij binnen geweest. Samen hebben we nog een pilsje gedronken. De volgende ochtend belde hij bij mij aan. Is die dooie kat al weg? Anders gaat het stinken. Wat is flauwekul ? Ik begrijp je niet ? 25 september bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden