Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 maart 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen Bea en Ikkanhet en de rest.

Ik heb ook een goede nacht gehad en daar was ik aan toe. Vandaag ga ik de tuin in en een curry maken heb ik bedacht. En vooral genieten van het mooie weer hooo ik!


DAGPACT
Beatrix
Nienes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
De sterren stonden blijkbaar goed vannacht: ook ik heb lekker kunnen slapen. 
Straks ook lekker de tuin in, de zon schijnt al gul, heerlijk weer eens. 
Maar eerst een bakje natuurlijk. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
7 uur non stop, ik doe met jullie mee;)
En omdat de sauna op Schier nog stuk was toen ik vertrok
mag ik vandaag een dagje wellness en pak ik morgen de
2e tas bagage lekker pas uit. En heb dan extra was meteen.
Ik geloof waarempel dat ik daar ben vergeten de verwarming uit te zetten.
Dat kan me zo bezwaren, maar de schoonmaakploeg was al bezig dus daarop maar vertrouwen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En er komen vast vandaag weer nieuwe mensen @lady jane
Ik heb ook heerlijk geslapen. Gisteren om 19.45 ging mijn lichtje helemaal uit. Gek is dat. Ik ben altijd opeens klaar. 
Gelukkig had ik net een heerlijke broccoli quiche klaar. Daarna gelijk naar bed gegaan.

Vandaag veel naar buiten en naar mijn moeder. Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier ook heerlijk geslapen. 7 uur bijna aan één stuk. Wel met een rare droom waarin ik heel veel zin had om te drinken en ik mezelf echt moest afleiden om het niet te doen. Wat in het dagelijkse leven natuurlijk ook wel voorkomt. Gelukkig wel steeds minder. En dus was ik vannacht druk bezig met sporten en winkelen. In tegenstelling tot real life heeft het winkelen me geen geld gekost. :lol:

 

Dagpact:
Beatrix
Nienes
Fonny
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal , vandaag een reünie op de planning met de enige bloedband familie die ik nog heb van mijn vaders kant. Heb ze 30 jaar niet gezien. De laatste keer dat ik ze af was op de uitvaart van mijn oma. Ik vind het spannend, leuk en een beetje eng. Ben zo bang dat er stiltes vallen… of dat je elkaar niets te vertellen hebt…kortom verheugd maar nerveus 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

Dune geniet van vandaag, snap dat je een beetje zenuwachtig bent….de rest allemaal lekkere lange nachten, heerlijk! 
 

ik was gisteravond weg, we hadden met de meiden een avond over mindfullnes, hoe je minder zou kunnen oordelen en dit zou kunnen ombuigen naar positiviteit, ik vond het erg ingewikkeld en denk er veel te veel bij na, maar ga proberen er wat mee te doen, misschien herkend iemand dit wel. 
 

Vanmorgen om 5 u ging het wekkertje want dochterlief ging vanuit een vormselproject een dag naar Amsterdam. Vuilprikken en een bezoek brengen aan de daklozenopvang…. Hopelijk waardeert ze hierdoor iets meer haar thuissituatie en hoe het dus ook kan… 

 

Daarna nog maar wel even in bed gekropen, raar nachtje dus…. Maar hé het is weekend! Genieten van het weertje en heb de zorg vandaag voor de beesten op de zorgboerderij dus ga maar eens het bakkie van Yvonne nuttigen. 
 

Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik overdrijf graag, maar mijn smartwatch tikt net geen 9,5 uur slaap aan. Was ook een erg drukke dag gisteren met weinig slaap. Gelukkig weet het lichaam zichzelf te redden. 

@Okkie goed dat je hier wel schrijft. Ik heb de afgelopen tijd mezelf een dik half jaar in de isolement gestopt. Geen sociaal leven, geen forum (op het killoknaller draadje na) wel kinderen en werken en sporten. Maar daarna direkt weer mijn ex-hobby bedrijven.. 

 

Dagpact:
Beatrix
Nienes
Fonny
Toos
Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al wat gedronken.. maar ik ben er :)

ik had ook een veel te drukke week deze week, met een jarig kind die kinderfeesten en grotemensenfeesten moest geven, de ouderraad die veel  van me vroeg.. geen excuus natuurlijk maar ik probeer me hier weer te melden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika heeeerlijk je te lezen,..mag ik een groen vingertje van je lenen? Vraag ik er ook 1 aan rapilos, als ik nou her en der een beetje bedel… kom ik er ook met die groene vingers…

@Okkie jawel, het grote smoezenboek :D, die kennen we allemaal wel…. Of zoals je ook kan zeggen ‘de poes is jarig, de poes is dood’ ( @Roberto :rolleyes:

of nu mag het want ik heb een k** dag, of ik heb een geweldige dag… altijd dus…. 
maar wat nu telt: je bent er! En blijf vooral Meis :heart:

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik zulke groene vingers heb hoor! Ik heb geen tuin, maar de planten van vroeger herken ik nog. Pinksterbloemen zijn mijn lievelingsbloemen. Die zachte lilakleur in sprankelend groen.
En nu, de laatste jaren ben ik heel erg graag buiten. Ik hou er opeens echt van. 
Ik woonde altijd in de binnenstad. Was er van de week weer op de fiets. Alles nog even vertrouwd en toch niet meer. Het is goed zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kinderen liggen op bed, en ik ook bijna meteen erna. Tussendoor nog even wasmachine uitgepakt en nu ben ik ook op. 

Vanavond nog even rummikub met hun gedaan en daarna Avatar tekenfilm serie van eerder op nickelodeon gekeken, dat is savonds in het weekend nu vaste prik. Daar staan meerdere seizoenen van op Netflix, erg leuk om samen met hen te kijken. 

Weltrusten en hopelijk pak ik eindelijk eens een aan eengesloten nacht.

Morgen maak ik mijn 3e week af, volledig.. Dat is nog nooit gelukt behalve toen ik nog geen middelen gebruikt had, 23 jaar geleden.. 

Komende week zonder kinderen en weer sociale controle inbouwen rondom mijn Triggers, als bewaking tegen mezelf. 

Weltrusten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...