Yvonne Geplaatst 30 januari Rapport Share Geplaatst 30 januari 18 uur geleden zei Spirit: Vind het ook niet erg dat hij een biertje drinkt. Wel zou ik graag willen dat hij iets ging minderen, maar dat komt nog wel. Heb totaal niet de neiging om mee te drinken.Word alleen maar ziek van die zooi. Ik ben heel bang dat dat minderen nooit gaat komen @Spirit, verwacht niet dat een man gaat veranderen omdat de ander het zo graag wil. En nee, nú heb je nog niet de neiging om mee te drinken.... Och lieve mens, wat had ik je een nuchter lief gegund. nancy, lady jane en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari Rapport Share Geplaatst 30 januari Het probleem is meer wanneer een vrouw denkt dat ze haar lief kan veranderen ben ik bang. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 januari Rapport Share Geplaatst 30 januari 10 uur geleden zei Adri03: Bij sommige mannen weegt het echt wel mee hoor . Maar Brabo's? Inderdaad, ik geef het je te doen .. Euhhh , hoezo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 januari Rapport Share Geplaatst 30 januari Droge afmelding voor het Dagpact merk dat ik wat wiebelig begint te worden maar kan de vinger er niet opleggen waarom. mezelf maar goed in de gaten houden,gelukkig zit ik aan de antabus en is impulsief drinken er niet bij. fijne avond iedereen Dune, nancy en bolletje reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari Rapport Share Geplaatst 30 januari goed dat je er alert op bent @Zbb en goed blijven antabus slikken, dat doe je goed ook!! 2-2 gespeeld tegen de club uit mijn geboorte dorp. Beide partijen speelden erg wisselend, dus de uitslag klopt wel. Zit er waarempel een vrouw in hun team die bij mij in de klas heeft gezeten op de lagere school. Zelfde voornaam ook nog. Helaas kwamen we daar pas achter toen ze al klaar stonden om weer te vertrekken. Zbb en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 januari Rapport Share Geplaatst 31 januari Op 29-1-2024 om 19:07 zei bolletje: Dus als ik het goed begrijp, helpt niets jou meer. Nou dan ben je er mee aan zeg. Wat heb je zoal geprobeerd? Ben je wel eens onder behandeling geweest bij een goeie psychiater? Ik blijf toch het gevoel houden dat je je ongelukkig en heeeeeeel eenzaam voelt. Dat dat wel eens de hoofdrede zou kunnen zijn voor jouw verslaving. @bolletje, ik heb alles geprobeerd, behalve een psychiater. Dat ben ik ook echt niet van plan. Lees het benzoforum nog maar eens na. Ik voel mij niet eenzaam. Als het s avonds donker en stil is voel ik mij pas prettig. Wijn drink ik overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari Rapport Share Geplaatst 31 januari Dus profs, kunnen jou niet helpen, wij niet, jijzelf niet, dus dan is jouw leven gedoemd te mislukken. Je staat zo buiten de samenleving, maar misschien vind je dat ook niet erg. En misschien is autisme jou niet vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden