Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 januari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Nienes en alle anderen die nog voorbij komen :rose:

Jammer @ Nienes dat je je nog steeds niet jezelf voelt, maar zoals je zegt : "gewoon" doorademen en het vertrouwen hebben dat het goed komt !!

Buiten is het wit en koud, maar binnen schijnt de zon :sun: Ondanks verkoudheid - baal wel dat het al zo lang duurt...- maar voel ik me prima en kijk ik positief de wereld in :D

DAGPACT

Nienes

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier ook een witte wereld vandaag. Prachtig met nu ook een zonnetje er bij. De tuin is een winters plaatje. Met allemaal vogelpootafdrukjes op de tuintafel. Mooi begin van de dag.

DAGPACT
Nienes
Beatrix
Fonny
Senna34 
Dune
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het is inmiddels licht geworden, de zon schijnt (... een beetje), het vriest en het heeft wéér gesneeuwd. 
Inmiddels heb ik al een stief half uurtje sneeuw geruimd, nu eerst even tijd voor een bakje
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Sterkte @ikkanhet, ik hoop dat er iets positiefs uit de onderzoeken gaat komen.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ook hier verse sneeuw. Wilde een eind gaan hardlopen, maar stel het toch maar even uit. Straks maar lekker met de hond wandelen. Zieken hier thuis, dus ook die maar vertroetelen. Gisteren enorme pan met kippensoep gemaakt. Verder veel gewerkt deze week en moe. Drie dagen lang twaalf uur van huis. Vind het daarna lastig om te ontspannen merk ik. Blijf in een soort hyper alerte staat…. Maar vandaag vrij!

@ikkanhet Sterkte vandaag. Zal dan nog wel even duren voordat je de uitslag hebt denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Kon vanochtend moeilijk mijn bed uit komen met die kou.
Gisteren laat in de middag nog wat boodschappen gedaan, toen was de sneeuw weer wat weg gesmolten
Maar vandaag ligt er alweer wat nieuwe sneeuw, dus weer glad.
Maar samen met vriend een stukje lopen dan, dan kan ik hem goed vast houden :D

@ikkanhet
hoor je vandaag meteen de uitslag ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond een optreden.Dat wordt vroeg eten, terwijl ik helemaal geen trek heb.Zorg wel dat ik m'n vitaminen binnenkrijg, zoals sinasappel, vers geperst, vla en lichte maaltijden, zoals noodles.

Gisteren chili con Carney gemaakt, maar was wat zwaar.Ach, het gaat wel weer over.Misschien komt het door de vlinders :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Emmy:

Goedemorgen allemaal,

Ook hier verse sneeuw. Wilde een eind gaan hardlopen, maar stel het toch maar even uit. Straks maar lekker met de hond wandelen. Zieken hier thuis, dus ook die maar vertroetelen. Gisteren enorme pan met kippensoep gemaakt. Verder veel gewerkt deze week en moe. Drie dagen lang twaalf uur van huis. Vind het daarna lastig om te ontspannen merk ik. Blijf in een soort hyper alerte staat…. Maar vandaag vrij!

@ikkanhet Sterkte vandaag. Zal dan nog wel even duren voordat je de uitslag hebt denk ik?

Dank je. Ik moet dinsdag naar de neuroloog dus krijg dan waarschijnlijk de uitslag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Kon vanochtend moeilijk mijn bed uit komen met die kou.
Gisteren laat in de middag nog wat boodschappen gedaan, toen was de sneeuw weer wat weg gesmolten
Maar vandaag ligt er alweer wat nieuwe sneeuw, dus weer glad.
Maar samen met vriend een stukje lopen dan, dan kan ik hem goed vast houden :D

@ikkanhet
hoor je vandaag meteen de uitslag ?

Nee jammer genoeg niet denk dinsdag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...