ikkanhet Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Buiten is het nog donker, het is droog en het waait nauwelijks. Stilte voor de storm denk ik... Binnen staat inmiddels een bakje klaar. Hoe gaat het met jou @ikkanhet? Je bent hier niet zo vaak meer, ben je een beetje uitgekeken op het forum? 2 november 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 Goedemorgen, ik ga een nieuw hoofdstuk in... Stipt om 10 lig ik erin. Wekker staat om 7. Wakeup Light staat om 6 met alleen een opkomende zon-licht zonder radio geluiden oid. Dan wordt ik als het goed is natuurlijker en lekkerder wakkerde (tot nu toe wel) en ben er dan rond kwart over 6 uit. Koffie zetten en vervolgens start ik op zolder (mijn man-cave ;)) ochtend meditatie via YouTube en dat is tot nu toe echt heel erg relaxed en fijn! Nu wil ik het graag na het weekend ook vol blijven houden als de kinderen weer weg zijn. DAGPACT Beatrix Freekie rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 Goedemorgen @Freekie , dat klinkt hartstikke goed. En ik denk dat je het ook prima kunt volhouden als de kinderen weer weg zijn. Fijn dat het zo goed gaat nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 35 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Buiten is het nog donker, het is droog en het waait nauwelijks. Stilte voor de storm denk ik... Binnen staat inmiddels een bakje klaar. Hoe gaat het met jou @ikkanhet? Je bent hier niet zo vaak meer, ben je een beetje uitgekeken op het forum? Hoi @Yvonne lief dat je het vraagt. Nee hoor ik ben niet uitgekeken op het forum maar ben ontzettend druk de laatste en ook komende tijd. Ik geniet van mijn nieuw verworven vrijheid. Mag ik eigenlijk niet uitspreken (afkloppen 3 x) En heb veel zorg en tijd nodig nu voor mijn moeder die slecht kan. Kan niet eens lopen. Al 4 keer een arts geweest en steeds een andere diagnose. Om mismoedig van te worden. Dus vandaag weer het nodige te regelen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 Goedemorgen allemaal Dagpact: Beatrix Freekie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 Goedemorgen allemaal op deze stormachtige dag, @Freekie, goed bezig man ! Wat vervelend voor je moeder @ikkanhet En voor jou ook natuurlijk. Zeker als er verschillende diagnoses gesteld worden Dat maakt je zo onzeker he. Sterkte in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 Geen repetitieavond, vanwege de storm.Onverwachts avondje vrij dus. Jammer, maar het is niet anders. Dacht even dat mijn ruit eruit zou waaien door die rukwinden en het gaat nog steeds flink te keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2023 21 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal op deze stormachtige dag, @Freekie, goed bezig man ! Wat vervelend voor je moeder @ikkanhet En voor jou ook natuurlijk. Zeker als er verschillende diagnoses gesteld worden Dat maakt je zo onzeker he. Sterkte in elk geval Dank je wel. Ja we voelen ons best machteloos. Gisteren heeft ze een spuit in de heup gekregen om te kijken of dat verbetering brengt. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2023 Rapport Share Geplaatst 3 november 2023 Hier ligt een blij ei in haar bedje. Zo lekker gelopen vandaag. Het is zo mooi hier! En lekker onderhoudsvrij. De ergste spanning van mijn werk is weer voorbij. Ik kom er wel. Ik weet het. Maar niet vandaag. Nu lezen en morgen weer lopen. rapilos, Rosee en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden