Spring naar bijdragen

Ditjes en datjes, dagpact en andere draadjes


Wijntjeminder

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Adri03:

Dat het verder een beetje c.q. behoorlijk ongestructureerd is, met doublures en onlogisch geplaatste topics, komt m.i. doordat iedere forumgebruiker overal topics kan aanmaken, met zelfverzonnen onderwerpen en titels. 

Ja @Adri03, dat klopt voor 100% en is best door de moderator / makers eenvoudig aan te passen.
Door het aantal mogelijkheden om ergens iets te plaatsen in te perken.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En @Yvonne, dat er m/v verschillen zijn in gebruik van digitale communicatiemiddelen is uit onderzoek gebleken.
Dat betekent niet dat vrouwen allemaal digibeet zijn en mannen alles technisch denken te snappen.
Jouw Haha begrijp ik dan ook niet.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Adri03:

Dit forum is gewoon een standaard format van invisioncommunity.com, dus aan de opzet valt niet veel te veranderen,  denk ik.

@Adri03, aan de totale opzet valt vermoedelijk weinig te veranderen, zonder veel kosten.
Daar hebben we het ook niet over.
Wel eenvoudig per onderdeel, schat ik in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Adri03:

Dit forum is gewoon een standaard format van invisioncommunity.com, dus aan de opzet valt niet veel te veranderen,  denk ik.

Dat het verder een beetje c.q. behoorlijk ongestructureerd is, met doublures en onlogisch geplaatste topics, komt m.i. doordat iedere forumgebruiker overal topics kan aanmaken, met zelfverzonnen onderwerpen en titels. 

Dan kun je nu dus wel een aantal verbeterpunten bedenken, maar binnen de kortste keren loop je natuurlijk gewoon weer achter de (zelfde) feiten aan.

@Adri03 Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. Het is wat het is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Wijntjeofmeer:

@Adri03 Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. Het is wat het is!

Ja @Wijntjeofmeer, er zullen hier altijd mensen blijven die weigeren om zich te verdiepen hoe in hoe ICT werkt op een computer, smartphone, tablet, et cetera.
En ondanks uitleg liever blijven klagen.
In mijn werksituatie heb ik een aantal vrouwen meegemaakt die er trots op waren dat ze digibeet waren.
Met een salaris van ... 

ps

Mannen zullen nooit toegeven dat ze digibeet zijn.
Die delegeren.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Roberto:

Ja @Wijntjeofmeer, er zullen hier altijd mensen blijven die weigeren om zich te verdiepen hoe in hoe ICT werkt op een computer, smartphone, tablet, et cetera.
En ondanks uitleg liever blijven klagen.
In mijn werksituatie heb ik een aantal vrouwen meegemaakt die er trots op waren dat ze digibeet waren.
Met een salaris van ... 

ps

Mannen zullen nooit toegeven dat ze digibeet zijn.
Die delegeren.

Ha @Roberto,

niet alle mensen zijn geïnteresseerd in hoe het komt dat iets werkt zoals het werkt, zolang het werkt is het voor hen goed genoeg. Dat gaat op voor zowel mannen als vrouwen. Helemaal niets mis mee, ieder zn ding. Verder denk ik dat we deze discussie beter kunnen laten voor wat het is want onbedoeld lijkt het negatieve emoties los te maken bij mensen en daar heeft geen van ons iets aan. Als het dan al door de moderator wordt opgepakt zien we wel verder.

Mannen delegeren? Hoeveel vrouwen ken jij in je nabije omgeving? Ga ze eens tellen! :D

(Deze smiley betekent hier “grapje”! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Wijntjeofmeer:

Hoeveel vrouwen ken jij in je nabije omgeving? Ga ze eens tellen! :D

@Wijntjeofmeer, ik ben opgegroeid in een familie met alleen maar tantes en nichtjes.
Op de kleuterschool, basisschool en middelbare school ging ik voornamelijk om met meisjes.

In mijn werk heb heb ik voornamelijk met vrouwen samengewerkt.
Zowel in de hogere als lagere functies was de meerderheid vrouw.

Op ons pleintje waar ik woon heb ik goed contact met buurvrouwen.
Zij zijn actief in onze buurt, de mannen bankhangers.

Pas sinds een paar jaar heb ik veel contact met mannen.
Online bied ik massage aan als hobbymasseur.
Een combi tussen Oosterse en Westerse Tantramassage a la Roberto.

Dat zijn voornamelijk hetero- / bi-mannen van middelbare leeftijd met een vrouw / vriendin.
Die experimenteren stiekem met andere mannen, omdat die vrouwen geen zin meer hebben.
Die vrouwen geven hun aandacht aan hun kinderen en kleinkinderen.

Samenvattend:
Vrouwen zijn voor mij nuttige wezens voor vriendschap en maatschappij.
Mannen alleen voor de seks.

ps
Is dit relevant voor de werking van dit forum?
Nee.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Roberto:

@Wijntjeofmeer, ik ben opgegroeid in een familie met alleen maar tantes en nichtjes.
Op de kleuterschool, basisschool en middelbare school ging ik voornamelijk om met meisjes.

@Roberto

Haha Roberto, nee heeft niets met werking van het forum te maken, maar geeft wel weer een stukje inzicht in jouw persoon en dat is wat mij betreft altijd welkom! :) (bemoedigende glimlach)

De vrouwen in jouw leven zijn dus ruim vertegenwoordigd. Je spreekt zelfs over hen dat het flinke doorpakkende vrouwen zijn en haalt an passant aan dat de mannen in jouw omgeving bankhangers zijn. Dan verwondert het mij nóg meer dat je eerder stelde dat “mannen delegeren”. Voor mij suggereerde je daarmee dat vrouwen niet delegeren. Daar berustte mijn grapje dan ook op want het gaf mij de indruk dat je weinig vrouwen kent want die kunnen als geen ander delegeren!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...