Yvonne Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Goedemorgen frummers, Ik heb heerlijk geslapen vannacht, dat is mooi meegenomen. Nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Och jee, ik zie nu dat @Etty gisteren jarig was.... had het wel gelezen, maar niet tot mij genomen... Dus alsnog even slingers ophangen dan. Alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag @Etty. Als ik het goed begrijp was het een dubbel feest voor jou, mooi hoor!!!! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 uur geleden zei Beatrix: Goedemorgen @Yvonne Ook ik heb lekker geslapen (onder een extra dekentje) en schenk nu inderdaad ook mijn eerste koffie in DAGDRAAD Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Dat heerlijke zonnetje van gisteren zal er vandaag wel niet bij zijn, maar het is wel droog. Eerst nog een koffie en dan naar buiten. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Hier spettert het inmiddels @Lonster1.... Ik heb gisteren de kussens naar binnen gehaald en één klein kussentje laten liggen voor het kattekopje dat graag op de betreffende stoel ligt te slapen. Vandaag maar lekker binnen rommelen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) DAGPACT: Beatrix Fonny Yvonne 22 oktober 2023 bewerkt door Yvonne wijziging woord ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Vandaag een paar boeken in het weggeefkastje verderop doen. En dan wat kleding in de container. Weg met die spullen, beetje ruimte maken. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Dat staat binnenkort ook op mijn programma @Lonster1. Lekker is dat. Vandaag naar mijn moeder. En inpakken. Morgenochtend ga ik weg met jongste. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 goeiemooie morgen frummers een gat in de dag geslapen ik zit al in de wintertijdmodus. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Goedemorgen, kijk je op de klok, 10 uur? Omdraaien, even later half 11.. hmm moet er toch maar eens af de jeugd hier zat al een tijdje beneden Douche, ontbijten, opruimen, straks nog even wat verven en dan komen vanmiddag opa en oma langs, gezellig spelletjes doen vanmiddag. DAGPACT: Beatrix Fonny Yvonne Freekie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 uur geleden zei Yvonne: Och jee, ik zie nu dat @Etty gisteren jarig was.... had het wel gelezen, maar niet tot mij genomen... Dus alsnog even slingers ophangen dan. Alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag @Etty. Als ik het goed begrijp was het een dubbel feest voor jou, mooi hoor!!!! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad. Gefeliciteerd Etty! Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2023 Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @Etty Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden