Fonny Geplaatst 17 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2023 Goedemorgen allemaal en voor iedereen een mooie dinsdag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2023 Goedemorgen frummers, Eerst een bakje inderdaad en dan gaan we kijken wat de dag ons brengt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2023 Goedemorgen allemaal, Word best wel koud nu. 18 graden binnen, vind dat niet echt behaaglijk, maar doe de kachel nog niet aan hoor. Vorig jaar de hele maand oktober kunnen uitzingen, maar ben bang dat dat dit jaar niet gaat lukken. Ze voorspellen voor zaterdag 5 tot 7 graden. brrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2023 goeiemooiemorgen frummers hier 19, maar met dekentje prima te doen voorlopig. Het koelt wel erg hard af binnen nu, met die koude nachten. Vandaag de zomerkleren maar weer omruilen voor wat warmers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2023 Goedemorgen. Gisteravond met dekentje en warme pittenzak op de bank, ik had het zó koud. Ook omdat ik moe was denk ik. Vandaag zal de verwarming even aan moeten, want bezoek dat nogal kouwelijk is. Wat is dit wennen, zeg! DAGPACT Fonny Beatrix Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2023 Ik vind dit weer echt heerlijk.Krijg er positieve energie van.Lekker onder m'n dekbed of met dekentje op de bank.Laat de winter maar komen!! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 17 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2023 Tjonge. Om in de stemming te komen voor de reis samen met mijn jongste een tekenfilm gekeken die in Antwerpen speelt. Nello & Patrasche. Aan het eind gaat iedereen dood. Ook de hond. We hebben allebei tranen met tuiten gehuild. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik zie het helemaal voor me! Vertederend maar vooral grappig ( sorry) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden