Spring naar bijdragen

Donderdag 5 oktober 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Ja. Veranderingen zijn verschrikkelijk. Toch moet het soms. Misschien. En dan maar op je tanden bijten en met je vuisten op tafel trommelen tot de nieuwe situatie weer gewoon is. Eigenlijk zou ik het liefste willen dat elke dag op exact dezelfde wijze zou verlopen. Tot in der eeuwigheid. Zoals in dat nummer van de Talking Heads.

Het komt wel weer goed @Lika. Sterkte ermee. Heb je intussen nog een beetje steun aan de meerkoeten en de zwanen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker als elke dag hetzelfde is bestaan de angsten ook. Of als je iets heel eenvoudigs doet .Ik ben ooit schoonmaakwerk gaan doen om die reden. Doodsbang bij tijd en wijlen.

Ik ben gestopt met de universiteit om die reden. Doodsbang even goed tijdens de afronding van mijn hbo studie. 

Ach. De nieuwigheid van mijn nieuwe werk en mijn onzekerheid in combinatie met de hoge lat zetten de boel op scherp nu. 
En ja @Oskarik heb steun aan de natuur. Vandaag gaan lopen. Omdat ik weet dat dat goed is. En als ik dan twee ganzen/zwanen/eenden zo samen zie opvliegen of neerdalen word ik terstond gelukkig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier herkenbaar. Probeer tegenwoordig om dan in het hier en nu te blijven. En mezelf voor te houden dat ik niet in acuut gevaar ben. Dat ik het denken en piekeren dus best even los kan laten. Fijn dat je steun hebt aan de natuur. Lekker vaak eropuit dan maar de komende tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...