Spring naar bijdragen

Nieuw hier, geen flauw idee hoe t allemaal werkt...


anna1975

Aanbevolen berichten

welkom toch alvast dan anna, eerste stap is hier komen.
niets is verplicht, dus lees maar lekker mee en mocht je ooit
wel wat meer willen/durven vertellen, dan op de afdeling wie is wie (voorsteldraadje)
dan kun je eventueel daar je vaste plekje en ontwikkelingen altijd terug vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal ik ook net nieuw aangemeld. Gevoel dat meeste stuk jonger zijn dan ik..geeft niets..maar ik drink al wat langer dan waarschijnlijk..heeft nu als resultaat acute leverontsteking met geelzucht..al 4 weken..mijn waardes extreem hoog en ook al scan gehad en om de dag bloedprikken...zo beroerd en zo in shock...leef alleen en zoek constant soelaas op allerlei sites en publicaties hierover..nu dus op dit forum..had al veel ervaringen van jullie gelezen..ik ben in gevarenzone helaas..dacht ook altijd ermee te stoppen maar nooit last en het ontspande me..was laatste tijden toch erg moe en kreeg pijn..niet zo maar zoals bleek dus...nu 15 dagen gestopt..kost geen moeite omdat ik er ziek van ben..hopelijk komt het nog enigszins goed.. lees jullie verhalen met veel interesse en hoop ook dat iedereen die struggelt erin slaagt zijn/haar doel te bereiken...sterkte daarmee..liefs des 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom @des
je kunt bij wie is wie het beste een apart draadje voor jezelf aanmaken
mocht je hier willen blijven schrijven
dan kun je bijhouden hoe het gaat, wat beter en wat nog beter kan
en dan zijn de reactie misschien ook meer op jou van toepassing?
voor zover ik weet is de lever het orgaan dat het snelst kan herstellen
maar ik weet er te weinig van dus je kunt het beste bij de experts navragen
w.b. jouw specifieke situatie. Hoe oud je bent en hoe lang je (probleem)dronk
heeft vast invloed, maar ook je verdere konditie en gewoontes w.b. voeding/onderhoud.
15 dagen rust voor een ontstoken lever is alvast een goede start.
en wonderen gebeuren nog steeds, dus geef niet op!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo des

Er zijn hier echt niet alleen jongeren, hier 58 jaar en vanaf mijn 14de gedronken. Ik hoop dat je snel hersteld! Ik zat er tegenaan waar jij nu bent, en idd zoals jane zegt de lever hersteld snel. Bij mij gelukkig wel. Als je wilt open dan een wie is wie dan kunnen wij reageren en heb je voor jezelf een mooi naslagwerk. Sterkte met alles!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je reacties lady jane (lief en consequent als dat je dat steeds bij iedereen doet) en mariann. Hoop dat het voor mij dan idd nog opgaat dat lever herstelt. Ben 60jr. en drink al vanaf mijn 23e, paar keer per week maar nooit thuis.  En wat je zaait hè... toch verwacht je het niet..redelijk naïef dus.  Ben echt angstig nu al weken..Ik ga proberen bij wie is wie profiel aan te maken. Of dat lukt weet ik niet..beetje verwarrend waar je dingen allemaal kunt schrijven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...