Spring naar bijdragen

Maandag 18 september 2023


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Terwijl het buiten zachtjes regent, neem ik de dag alvast door en maak lijstjes. Vandaag ook de start van een nieuw project op werk waaraan ik een grote bijdrage ga leveren. Ben benieuwd. O ja, en de start van een gezonder eetpatroon. Er moet in ieder geval 4 kilo af. Onrust ga ik vaak compenseren met veel slechte tussendoortjes. Zelfs de slagroomspuit is dan niet veilig…

Fijne dag!

DAGPACT
Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen  @Maja en overige frummers :rose:

Zou vandaag naar het radboud umc moeten om half 9 al. Gaat de laatste tijd zo goed maar uitgerekend vannacht wordt ik ziek. En kan ze niet eens eerder bereiken om de afspraak te verzetten. 

Gisteren de verjaardag van mijn.man gevierd.  Smorgens eerst samen lekker wezen ontbijten.  Misschien is er toch iets verkeerd gevallen bij mij.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Maja en @ikkanhet
Nog hartstikke donker, maar wel droog en absoluut niet koud hier. 
Regen krijgen we hier volgens weeronline om 8 uur, volgens buienradar niet voor half tien en wie weet fietsen we wel weer tussen de buien door :) 
Grappig, ik maak 's morgens vroeg ook altijd een lijstje van wat ik die dag wil/moet doen. 
Vandaag een lekker ontspannen dag, mag ook wel eens tussendoor. 
En terwijl ik dit schrijf en even water in de theepot giet wordt het lichter buiten.... 
Snel een bakje dan maar. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei ikkanhet:

Zou vandaag naar het radboud umc moeten om half 9 al. Gaat de laatste tijd zo goed maar uitgerekend vannacht wordt ik ziek. En kan ze niet eens eerder bereiken om de afspraak te verzetten. 

Oei, wat komt dat vervelend uit dan ikkanhet. en inderdaad naar dat je ze niet eerder even kunt melden dat je ziek bent. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Beetje laat opgestaan dus geen tijd om te lummelen en meteen op stoom. Hekel aan. Eigen schuld. Ik ben ook van de lijstjes, maar maak die de dag ervoor en vul ze evt. later aan. Geeft rust in het koppie en afstrepen is zó lekker.

DAGPACT
Maja
Yvonne
Fonny
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twiet, twiet twiet.Toegezongen door lentevogeltjes vanochtend op mijn verjaardag.Speciaal voor deze dag een gebakje gehaald voor mezelf, bij de banketbakker.Een lekker kopje zelfgemaakte cappuccino, waar ikzelf de opgeklopte melk voor maak, met een piepklein mixertje.Een geduldwerkje, maar dan heb je ook wat.Vanavond taart mee naar m'n toneelgroep.Voel me best wel jarig vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...