Yvonne Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Goedemorgen frummers, het is nog hartstikke donker buiten, binnen branden de lampen en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 (bewerkt) Goedemorgen @Yvonne! Fijn om de dag te beginnen met koffie en cola. Mooi weer voor vandaag en het weekend. Dus in ieder geval lekker naar buiten. De tuin roept om aandacht, maar nu even niet. En vandaag eerst naar werk tot 14.00 uur. dagpact Maja 15 september 2023 bewerkt door Maja Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Goedemorgen @Maja. Ja, heerijk, mooi weer volgens weeronline en gelukkig niet al te warm. Vanmiddag wat vrijwilligerswerk en hopelijk de tuin in, vanmorgen hier aan de slag. Hoe gaat het nu met jouw moeder, is ze al wat rustiger?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 DAGPACT: Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Goedemorgen, probeer rond 8 uur op het werk te zijn, dan ben ik mooi rond half 5 klaar. Motor koffers nog even inpakken, laatste check aan de motor en dan morgenochtend rond 07:45 vertrekken om rond half 9 in Winschoten te zijn. Vanaf daar vertrekken we morgenvroeg,richting Winterswijk, door Duitsland heen. DAGPACT: Maja Yvonne Freekie Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Top dat je alweer op het dagpact staat Freekie. En dan een heerlijk weekend voor de boeg denk ik? En leuk: Winschoten, ik woon er vlakbij. Gaan jullie met een grote groep of gewoon een paar vrienden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Goeiemorgen lieve frummers Gebroken nacht gehad door nachtmerries. Ik had een dodelijk ongeluk veroorzaakt en er vandoor gegaan. En we waren naar België verhuisd en dat was een ramp. Spirit en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Goedemorgen Ikkanhet. Ja, wat kunnen die nachtmerries toch ellendig zijn hè? Snel maar even een lekker bakje dan ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 31 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Maja Yvonne Freekie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 goeiemooiemorgen frummers lekker strandweer nog even als extra kadootje het bussen nemen we dan maar op de koop toe komend weekend, NS is weer "lekker" bezig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 @Yvonnewe gaan met 23 motoren en 27 mensen. Motorclub weekend. Ik neem de krant mee, kan ik ook scheuren nee, grapje, het groepje waar ik met mijn pa inzit rijdt over het algemeen vrij bedeesd. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 DAGPACT: Maja Yvonne Freekie Fonny Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 3 uur geleden zei Freekie: @Yvonnewe gaan met 23 motoren en 27 mensen. Motorclub weekend. Ik neem de krant mee, kan ik ook scheuren nee, grapje, het groepje waar ik met mijn pa inzit rijdt over het algemeen vrij bedeesd. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Droge afmelding. Had wel trek, maar geef er niet meer aan toe. Bij de club kregen we wel 3 rondjes van diverse mannen, vanwege verjaardagen. Ach, ze weten in middels niet beter, dan dat ik fris neem! lady jane, Fonny, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden