Spring naar bijdragen

Maandag 4 september 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Ikkanhet en Fonny en goedemorgen frummers. 
Het belooft de komende dagen weer warm, warmer, warmst te worden... 
niet helemaal mijn ding dus, maar alla, velen zullen ervan genieten
De zon schijnt nu al gul hier momenteel. 
Gisteren heb ik genoten van een zomerwandeling in het bos, 
ik denk dat ik vandaag lekker in de tuin aan de slag ga nu het nog niet zo heel heet wordt. 
Maar eerst natuurlijk een bakje
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Lika, lekker aan de slag, ik wens je een fijne werkdag. 

@Woman weer terug hier, welkom Woman. 
En nogal een verandering van jouw huis in de stad naar een klein dorp in het Friese.
Maar goed dat je je voorbereid op het dorpsfeest. 
Want wat zou het jammer zijn als je dan los zou gaan. 
Niet doen, vantevoren al bedenken wat je dan wél gaat drinken en elke smoes direct een kopje kleiner maken. 
En echt: geen enkel excuus, geen enkele smoes of redenatie houd steek. 
Als je zou gaan drinken zijn er alleen maar negatieve effecten....
Hoe dan ook: welkom terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooienazomermorgen frummers:sun:
gisteren een superdag, zwemmen, strand, eten bij de watertoren met maatje, en ś avonds als toetje
de vrouwen van Ned. zien winnen van Italie in een zinderende wedstrijd. Ook ER nog even terug gekeken
en pas na 2 uur gaan slapen. Straks op t zand maar wat inhalen. Life is good for me at the moment:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Goed geslapen, goed gegeten en een rustige avond gehad gister. 
Het is hier fijn. Als ik de deur uit stap om de hondjes uit te laten is het stil en hoor je de vogeltjes fluiten. Er is geen grote weg bij het dorp dus geen hard rijdende auto's. Klein stukje lopen ben ik het dorp al uit en kan  ik kiezen tussen een wandeling door de weilanden of een wandeling door het kleine bos. Of allebei. 
Er zijn verschillende rondjes die ik kan lopen met verschillende afstanden. 
Het liefst zou ik een weekend weggaan tijdens het dorpsfeest. Maar mn geld is op door de verhuizing dus dat gaat helaas niet. 
Plan is om niet naar het avondprogramma te gaan. Overdag gebeurt er van alles in het dorp en als ik de hondjes uitlaat loop ik een rondje. Zoiets. Als ik iets ga drinken zal het sinas zijn. 
Voor mezelf wat lekkers kopen voor de avond, iets extra's mag dan wel. Extra lekker koken. 

Wat goed Lady Jane, elke dag zwemmen! Je klinkt ook erg positief, fijn zeg!
Ik heb in de coronatijd een roeimachine aangeschaft zodat ik kan roeien als er een dansles uitvalt. Voor mij is de routine belangrijk. 
Elke dag om 18 uur mediteer ik met een online groep. Afg. Zomer heb ik een meditatie cursus gedaan en dat heeft veel veranderd. 

Wordt het weer warm? Ai. Boven de 25 graden krijg ik ernstige overgangsklachten. Gelukkig zijn mijn dansleerlingen bewust van vrouwelijkheid en hormonen dus daar maak ik me geen zorgen over.  Dat wordt dus zweten..
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...