Fonny Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie maandag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 goeiemooiemorgen Fonny en de frummers die er nog na jou komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Morning. Gespannen door het werk. Hele weekend last van gehad. Eropaf maar nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Goedemorgen frummers. Een zonnetje, een strakblauwe hemel, wat wil een mens nog meer? Het belooft een heel mooie dag te worden. Eerst nu een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Hier geen strak blauwe lucht hoor @Yvonne Half bewolkt, vanochtend zwaar bewolkt en regen. ach, ik hou wel van dit iets frissere weer. @Lika Heel veel succes op je werk vandaag. Laat je nog even weten hoe het was / misschien heb je wel een heerlijke dag vandaag Hier niet werken vandaag (Heel fijn). Dus...in de planning staat ; Courgettesoep maken. bananenbrood maken, appelmoes maken Dagje sauna bespreken met dochter, cursus bloemschikken benaderen ochtendgym, meditatie. Pffff. wat een lijst he, Maar wel leuk en kan het helemaal op mijn gemak doen, in mijn eigen tempo. Wat jammer trouwens dat het hier zo vreselijk stil is de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Dagpact ; Fonny Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Goeiemorgen lieve allemaal, In mijn leven veranderd er ook het een en ander. Vertel hier later wel meer over. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Hoop voor je dat het dan positieve veranderingen zijn @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Dagpact ; Fonny Rapilos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 (bewerkt) Het zit er allemaal weer op. Mijn zus is vanochtend weer huiswaarts gegaan en we hebben het een volle week met elkaar uitgehouden.Zaterdag had ze trek in wijn en dat heb ik haar gewoon laten halen.Ze voelde zich eerst bezwaard om dat te doen, maar heb gezegd, dat dat absoluut niet hoefde.Vond het stinken, van die wrange rode wijn.Mij niet meer gezien.Mijn maag draaide zich al om, alleen al bij de geur.Het is nu op.Vond het een rare gewaarwording.Compleet nieuw voor mij natuurlijk. Het was een fijne, leerzame vakantie.Leuk om op terug te kijken.Ook voel ik me gezegend, dat we elkaar nog hebben.Grote zus wordt dit jaar 70. Ik tik volgende maand de 62 aan. In feite veranderd een mens weinig. Ik blijf haar kleine zusje en zij mijn grote zus. 28 augustus 2023 bewerkt door Spirit karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Mooi @Spirit. Ik heb heerlijk gewerkt. Geen beren tegengekomen. Tatum, rapilos, Emmy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Fijn @Lika Om gek van te worden vind ik soms. Al die beren op de weg… Hier zit de eerste werkdag na de vakantie er ook weer op. Viel gelukkig ook mee, maar slaap de nacht ervoor wel altijd slecht van de spanning….En dat terwijl er geen enkele reden voor is. Blijkt keer op keer weer, maar toch…. Nu moe en er komen nog wat drukke dagen aan. De boel thuis maar even laten dus en na een warme douche lekker op tijd naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2023 Ik ben ook een paar keer gek geworden van die beren! Echt. Ik kan er beter mee omgaan nu, maar fijn is het niet. Maar in plaats van een totale ‘freeze’ wat mijn neiging is, lukt het me nu wel om te blijven bewegen. Daardoor heb ik nu ook nog schone ramen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden