Freekie Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 Goedemorgen, bakje koffie, gebakken ei in de pan voor op brood om straks mee te nemen naar mijn werk. Dagpact: Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 9 minuten geleden zei Freekie: Goedemorgen, bakje koffie, gebakken ei in de pan voor op brood om straks mee te nemen naar mijn werk. Dagpact: Freekie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 Goedemorgen Freekie, Fonny en alle andere frummers. De zon is weer paraat, alle deuren en ramen staan al een poosje open, de dieren hebben hun natje en droogje gekregen, de slakken zijn naar de dagopvang, tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 Goedemorgen Yvonne en Freekie Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 Goedemorgen. Hier ook al het hele dierenpark gevoederd. Vissen en vogeltjes buiten en de bejaarde prinses (kat) binnen. Die is nu ook naar buiten. En als laatste ik aan de thee voor de laptop. Vaste prik voor de ochtend, soort van ritueel. Mooie dag iedereen! DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 mooi ritueel Toos, ik lees Yvonne ook zo. Houd er van. Hier even gedag zeggen is dat voor mij ook, met de koffie naast me. goeiemooiemorgen dus weer frummers Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 Een hele goede morgen allemaal, Wederom lijkt het een mooie zomerse dag te worden Hier ook, eerste bakkie koffie, na ontbijt en ochtendgym. Het kan slechter nietwaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 M,n app zei vandaag ; Gefeliciteerd, je bent 4 weken alcoholvrij. (Kijk, dat is mooi ) Fonny, Toos, Lonster1 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 Goedemorgen. Aan de slag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 22 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 Gefeliciteerd @rapilos!! Echt heel knap! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 Het huisje is heerlijk.Wat een luxe.Fietsen gehuurd, want die heb je hier wel nodig.55 jaar geleden waren wij hier ook, maar er is veel veranderd.Hele villawijken, die er toen nog niet waren.Gisteren bij aankomst stond er een fles witte wijn klaar als verwelkomscadeau.Er ging even van alles door me heen.De fles wijn uiteindelijk aan onze chauffeur meegegeven. Zo, dat was dan weer dat. We houden het hier wel uit tot vrijdag! lady jane, Lika, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden