ikkanhet Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 Goeienmorgen lieve frummers Zbb, Fonny, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 (bewerkt) Goedemorgen Ikkanhet, Beatrix en alle andere frummers. De zon schijnt, er staat een bakje klaar, het wordt vast een mooie dag. 13 augustus 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 DAGPACT: Beatrix Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 40 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Beatrix Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 Goedemorgen. Zonnetje schijnt naar binnen. Even mijn oefeningetjes doen en dan gauw naar buiten met koffie. DAGPACT: Beatrix Yvonne Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 DAGPACT: Beatrix Yvonne Fonny Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 Het is vandaag halen en brengen, zowel het weer, als mijn humeur. Zon en regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 Op 10-8-2023 om 08:19 zei Yvonne: Ik zag dat @Remi1 even binnenwipte gisteren. Hard aan het verhuizen Remi? Hoi Yvonne Nee ik was nog niet aan het verhuizen maar eerst nog vakantie gehouden/ te varen geweest, anders komt het er misschien niet eens meer van deze zomer zo druk met heit steeds en omdat heit toch al wel goed zit in het verzorgingshuis kon dat wel. De sleutel kon ik afgelopen vrijdag al halen maar ik heb dit weekend varen erbij gepakt en vandaag thuis gekomen na 9 dagen water. rust en natuur. Ik had met de verzorgers afgesproken dat ik morgen/ maandag de sleutel bij ze kom ophalen kom ipv afgelopen vrijdag omdat ik er even zo lang mogelijk nog "uit" moest na zo een hectische en ingrijpende periode met heit. Ze begrepen dat wel heel goed (fijn!) en heit weet daarom niet beter dat we dus morgen gaan beginnen met verhuizen. Hij is zo blij en wil heel graag heel snel naar z"n eigen vaste kamer!! Dat ik een klein onderonsje- geheimpje heb met de verzorgers wat betreft de sleutel.....Ach, die paar dagen en wat niet weet, wat niet deert (in dit geval) nancy en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden