rapilos Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Nee, sorry @lady jane, Geef helemaal niets om voetbal. kijk nooit geen sport ook. Maar je enthousiasme vind ik leuk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 (bewerkt) @rapilos Goed bezig! Ja de app is zeker motiverend, alhoewel de liters drank die je hebt laten staan nogal confronterend is. Maar dat is misschien maar goed ook. 1 augustus 2023 bewerkt door Salmon type fout rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Hoe is jullie reactieleeftijd? Ik heb onderstaande test zojuist drie keer gedaan. En ik word er steeds jonger door: 52 > 48 > 47. Wie durft deze test aan? En de uitslag hier te plaatsen met je echte leeftijd erbij? Ook goed om eens te doen als je toch een keer gedronken hebt. https://www.veiligheid.nl/kennisaanbod/test/de-reactietest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 ik geef ook niets om voetbal @rapilos ben wel een chauvinist met sport en zeker bij damessport, zo ondergewaardeerd rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Roberto: Hoe is jullie reactieleeftijd? Ik heb onderstaande test zojuist drie keer gedaan. En ik word er steeds jonger door: 52 > 48 > 47. Wie durft deze test aan? En de uitslag hier te plaatsen met je echte leeftijd erbij? Ook goed om eens te doen als je toch een keer gedronken hebt. https://www.veiligheid.nl/kennisaanbod/test/de-reactietest Volgens deze test is mijn reactieleeftijd 45. In werkelijkheid ben ik 72. Ik vraag me af of het wel zo'n zinnige test is. 1 augustus 2023 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 23 minuten geleden zei Bob: Ik vraag me af of het wel zo'n zinnige test is. Ik ook. Maar ik word er wel steeds jonger op. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 27 minuten geleden zei Bob: Ik vraag me af of het wel zo'n zinnige test is. @Bob en @Toos, Of deze test wetenschappelijk verantwoord is weet ik niet. Ik had een soortgelijke test over een auto en plotseling verscheen er een stopbord. Hoe snel reageer je dan? Uit onderzoek blijkt dat bij een x-aantal ((aantal ben ik vergeten)) glazen alcohol je reactievermogen met 1 seconde achteruitgaat. Dat lijkt heel weinig. Maar als je 80 km per uur rijdt en plotseling moet stoppen is dat 30 meter verder. Zo gebeuren er dus ernstige ongelukken. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 dagpact Beatrix Fonny Rapilos Yvonne Roberto Toos zzb Salmon Dune Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Veiligheid: kenniscentrum letselpreventie. < Cijferrapportage Alcoholvergiftigingen en ongevallen met alcohol in 2021 > Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Zo blij dat de Julimaand voorbij is en ik er zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen.Oke, het was soms afzien, maar ik vind dat ik het goed gedaan heb.Niet drinken betekend ook veel nieuwe inzichten en zoeken naar mijn identiteit.Waar en bij welke mensen voel ik me prettig. Het is fijn om mijn eigen ding te doen.Het is fijn om niet bij een grote massa te willen horen.Deze maand begint alles gelukkig weer een beetje, maar je moet toch steeds je eigen slingers ophangen.Van iedere dag toch iets proberen te maken, ook al heb je een keertje je dag niet.Het niet meer drinken is een levenswijze geworden.Net als veganisten.Het is goed zo. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Was ik door de voetbalwedstrijd toch helemaal vergeten eerder weg te gaan, zo leuk was het spel van de oranje dames. Gelukkig nog 45 minuten kunnen zwemmen. En heerlijk in de zon zonder jas kunnen fietsen, dat is ook al boffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 2 uur geleden zei Roberto: Hoe is jullie reactieleeftijd? Ik heb onderstaande test zojuist drie keer gedaan. En ik word er steeds jonger door: 52 > 48 > 47. Wie durft deze test aan? En de uitslag hier te plaatsen met je echte leeftijd erbij? Ook goed om eens te doen als je toch een keer gedronken hebt. https://www.veiligheid.nl/kennisaanbod/test/de-reactietest 4x gedaan en ik blijf 52. Terwijl ik 50 ben en nee, ik heb vandaag (tot nu toe in ieder geval dan) niet gedronken. Ben nu wel benieuwd hoe sloom ik dan wel niet ben met wel wat borrels op. Ooit zou dit dus een gegronde reden voor mij kunnen zijn om te gaan drinken om dit dus eens ff te testen. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Trouwens.. niet doen hoor jongens en meisjes. Want dat is pure mindf*ck natuurlijk. Slaat echt nergens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Verleden week een testje gedaan, wat betreft mijn geheugen.Moest zo snel mogelijk een arts raadplegen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 (bewerkt) x 5 augustus 2023 bewerkt door Amalia Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Leuk, die test. Ik was 51, werkelijke leeftijd 68 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 1 uur geleden zei Spirit: Verleden week een testje gedaan, wat betreft mijn geheugen.Moest zo snel mogelijk een arts raadplegen . @Spirit, en dat schiet je nu opeens weer te binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 1 uur geleden zei Amalia: Ik schiet kennelijk sneller dan mijn schaduw want telkens als ik na de kleurenwissel op het scherm tik blijft het klokje doorlopen. Lucky Luke dus hier. @Amalia, je moet niet op het scherm tikken. Je moet op het plaatje klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 45..Niet slecht voor iemand van 61. Begon me al ernstige zorgen te maken over de slechte score van mijn vorige test. Hoef ik gelukkig niet naar een arts Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 (bewerkt) x 5 augustus 2023 bewerkt door Amalia Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Ik meld me droog af van het Dagpact fijne avond nog. rapilos en Salmon reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden