Roberto Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 (bewerkt) 4 uur geleden zei Roberto: @rapilos, mijn suiker was vanochtend op. Onderweg naar de buurtsuper bedacht ik mij dat de winkels op zondag pas om 12.00 uur open gaan. Het is nu 12.00 uur geweest, ik ga nu snel naar de buurtsuper fietsen om een pak suiker te halen. @rapilos, Ik ben dus gelijk naar de buurtsuper gefietst. Daar lagen in de aanbiedingenbak: appels voor 1 euro, kiwi's voor 1 euro en peterselie voor in mijn moestuintje voor 50 cent. Weer thuis wilde ik een bakkie zetten en bleek dat ik de suiker vergeten was. Dus ben ik naar een andere buurtsuper gefietst voor een pak suiker, daar is het gelukt. Ik heb gelijk een pak van anderhalve kilo gekocht. Die buurtsuper ligt richting Gamma, waar ik nog iets retour moest brengen, dat had ik al bij mij. Bij de Gamma heb ik niets gekocht. Na de Gamma ben ik doorgefiets naar de Media Markt voor uitleg. Daar had ik gisteren een scheerapparaat gekocht, dat had ik ook al bij mij. Van een aantal onderdelen begreep ik niet wat ik daar mee moest. Naast het vak met scheerapparaten liggen elektrische tandenborstels. Ik heb de beste gekocht, althans volgens de Consumentenbond. Omdat mijn gasfornuis onlangs ingestort is en naar de stort gebracht is kon ik niet meer koken. Omdat ik daar op de fiets was heb ik gelijk ook maar een elektrische single hotplate gekocht. Zodat ik voorlopig in ieder geval zelfgemaakte soep kan eten. 16 juli 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 3 uur geleden zei lady jane: niks moet Raps, iedereen mag zich aansluiten op zijn/haar eigen manier Nee, niets moet, maar om die puntjes bewust weer weg te halen vind ik kinderachtig gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 Nou @Roberto, ik denk dat je momenteel een stuk productiever bent zo zonder drank. Je kan de dag dus met een voldaan gevoel afsluiten Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 Droge afmelding vanochtend naar de kerkgeweest,gewandeld in het bos,gegeten en vanavond nog kleren gewassen bij de wasserette. Ben gesloopt,maar de eerste dag weer droog viel niet tegen. Tuurlijk voel ik me (nog) een wrak,morgen weer moedig voorwaarts. welterusten allemaal. karin123, rapilos, Roberto en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 Goed bezig Zbb! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 5 uur geleden zei rapilos: Nou @Roberto, ik denk dat je momenteel een stuk productiever bent zo zonder drank. Ja @rapilos, dat klopt. Maar door mijn plaatsvervangende koopzucht zit ik nu al boven mijn alcoholbespaarbudget. Ik moet nog een nieuw gasfornuis, nieuwe koelkast en een nieuwe afzuigkap kopen. Voorlopig kan ik mij dus geen terugval permitteren. Daarvoor waren die literpakken slappe wijn te goedkoop. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 @Robertoals je door gegaan was met drinken, had je het waarschijnlijk helemaal niet gekocht.. Of was je te lam om ook maar wat te kopen behalve drank..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2023 (bewerkt) 9 uur geleden zei Freekie: Of was je te lam om ook maar wat te kopen behalve drank..? @Freekie, nee ik wordt juist actief door alcohol, ik ben nooit aangeschoten of dronken en heb al jaren geen katers meer. Ook niet bij een uitglijder, fles port ofzo. Probleem met alcohol is bij wel zelfverwaarlozing: niet opruimen / afwassen / schoonmaken, niet douchen / scheren / tandenpoetsen. Weinig eten, alleen magnetronfood. Overdag niets, 's avonds een klein hapje. Ik ben altijd druk bezig met tuinieren, pleintje aanvegen, ook bij mijn buren. Wel sneller moe. Maar noodzakelijke dingen kopen zoals een scheerapparaat, elektrische tandenborstel of andere nuttige dingen kopen word ik laks in, stel ik uit. En afspraken met tandarts of fysiotherapeut zeg ik af. Wel koop ik vanalles en nog wat in kringloopwinkels of vind bruikbare dingen bij containers. 17 juli 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden