Spring naar bijdragen

Woensdag 28 juni 2023

Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Fonny en goedemorgen frummers, 
Wat is het heerlijk afgekoeld. 
Ik heb al lekker even in de tuin lopen rommelen. 
De zonneschermen mogen omhoog. 
Volgens weeronline zou het hier nu moeten regenen, volgens buienradar komt dat straks met mate om een uur of half 11, 
maar ik heb zo het gevoel dat er geen drup gaat vallen :rolleyes:
Afijn, de vogels, hond en katten hebben hun verse natje en droogje, 
nu tijd voor een bakje. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Francoise:

Goedemorgen frummers,  niet bijgelezen.  Spannende tijden hier , oudste krijgt een huisje . Gisteren gaan kijken , wat oogt dat klein,  al dat beton . Kan daar moeilijk doorheen kijken . 

Wow, wat heerlijk voor hem. 
En dat het wat klein is.... ach, ik heb op kamers gewoond vroeger, was niks mis mee hoor. 
Hij krijgt een eigen woonruimte en dat is al heel wat in deze tijd. 
Gefeliciteerd!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Fonny
Toos
Pytje

In de afgelopen dagen zat ik niet goed in mijn vel. Dezelfde verschijnselen als vorig jaar tijdens de hitte: angstig, dwanggedachten. Pas voor het eerst realiseerde ik me dat dit rechtstreeks met het weer te maken zou kunnen hebben. Met de komst van de regen ging het beter. Wel komen de gedachten aan drank dan heel snel opzetten. Ik heb weer even ervaren hoe ik de alcohol altijd gebruikte om te dempen en hoe groot het verlangen nog kan zijn naar die demping, ook na 7 maanden. Gelukkig is het verlangen inmiddels weer verdwenen. Veel bewegen, hard in de tuin werken en verder wachten tot het overgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Maja:

Geen carpaal tunnelsyndroom @lady jane, maar een pees in ringvinger die simpelweg niet meer mee wilde doen. Bleef in gebogen stand staan/hangen. Kon je alleen met andere hand omhoog duwen om kort daarna weer in dezelfde onhandige en pijnlijke stand te staan. Is een Triggerfinger.  Na herstel er  hopelijk vanaf :) Lief dat je er naar vroeg 

Jeetje, heb helemaal over jouw berichtjes heengelezen @Maja :(
Nou, ik hoop van harte dat de genezing vlot zal verlopen en dat die triggerfinger iet meer terugkomt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pytje:

In de afgelopen dagen zat ik niet goed in mijn vel. Dezelfde verschijnselen als vorig jaar tijdens de hitte: angstig, dwanggedachten. Pas voor het eerst realiseerde ik me dat dit rechtstreeks met het weer te maken zou kunnen hebben. Met de komst van de regen ging het beter. Wel komen de gedachten aan drank dan heel snel opzetten. Ik heb weer even ervaren hoe ik de alcohol altijd gebruikte om te dempen en hoe groot het verlangen nog kan zijn naar die demping, ook na 7 maanden. Gelukkig is het verlangen inmiddels weer verdwenen. Veel bewegen, hard in de tuin werken en verder wachten tot het overgaat.

apart hoe automatisch dat dan ineens weer geactiveerd kan worden hè?
Bij mij zijn het vaak gevoelens van eenzaamheid. Maar het kan ook ineens een bepaalde luchtdonkerte zijn buiten 's avonds als ik buiten loop. In een split second maakt dat dan bij associatie kortsluiting met een bepaalde herinnering van zo veel jaar geleden dat ik op een zelfde moment ongeveer toen besloot nog even laat naar de supermarkt te gaan, en ineens kan het dan zo onweerstaanbaar lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een iets betere dag.Veel geslapen en goed uitgerust.

Vanavond naar m'n AA groep.

Dat gaat gelukkig altijd door, zonder zomerstop.

Straks even fietsen, wel zin in.

Even bij de andere supermarkt kijken.

Zit met smart op mijn contactlenzen te wachten.

Iets is er niet goed gegaan bij de levering.Heb nu al zo vaak gebeld, dat ik er een beetje flauw van word.

Zit dus ook niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...