Fonny Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag!! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Goedemorgen Fonny en goedemorgen frummers, Wat is het heerlijk afgekoeld. Ik heb al lekker even in de tuin lopen rommelen. De zonneschermen mogen omhoog. Volgens weeronline zou het hier nu moeten regenen, volgens buienradar komt dat straks met mate om een uur of half 11, maar ik heb zo het gevoel dat er geen drup gaat vallen Afijn, de vogels, hond en katten hebben hun verse natje en droogje, nu tijd voor een bakje. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Goedemorgen frummers, niet bijgelezen. Spannende tijden hier , oudste krijgt een huisje . Gisteren gaan kijken , wat oogt dat klein, al dat beton . Kan daar moeilijk doorheen kijken . lady jane en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Goedemorgen. Hier is vanmorgen zo'n kleine 2 mm gevallen. Niet veel, maar toch net genoeg om de tuin weer fris te maken. Het kijkt nu wel somber buiten. Veel mensen vinden dit een verademing, ik heb toch liever de zon. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Goeiemooiemorgen frummers hier zijn de straten nat en er wordt nog een beetje nattigheid verwacht niet genoeg voor de natuur ben ik bang, maar wat ruikt het lekker zo. spannend @Francoise ingericht gaat het vast knus worden (of een echte man-cave) Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 DAGPACT: Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 1 uur geleden zei Francoise: Goedemorgen frummers, niet bijgelezen. Spannende tijden hier , oudste krijgt een huisje . Gisteren gaan kijken , wat oogt dat klein, al dat beton . Kan daar moeilijk doorheen kijken . Wow, wat heerlijk voor hem. En dat het wat klein is.... ach, ik heb op kamers gewoond vroeger, was niks mis mee hoor. Hij krijgt een eigen woonruimte en dat is al heel wat in deze tijd. Gefeliciteerd!!! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 DAGPACT: Fonny Toos Pytje In de afgelopen dagen zat ik niet goed in mijn vel. Dezelfde verschijnselen als vorig jaar tijdens de hitte: angstig, dwanggedachten. Pas voor het eerst realiseerde ik me dat dit rechtstreeks met het weer te maken zou kunnen hebben. Met de komst van de regen ging het beter. Wel komen de gedachten aan drank dan heel snel opzetten. Ik heb weer even ervaren hoe ik de alcohol altijd gebruikte om te dempen en hoe groot het verlangen nog kan zijn naar die demping, ook na 7 maanden. Gelukkig is het verlangen inmiddels weer verdwenen. Veel bewegen, hard in de tuin werken en verder wachten tot het overgaat. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Dagpact ; Fonny Toos Pytje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Wat goed dat je sterk kon blijven @Pytje Pytje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 (bewerkt) DAGPACT: Fonny Toos Pytje Rapilos Yvonne 28 juni 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Goedemorgen allemaal, Hier ook geheel bewolkt, maar volgens mij geen drup gevallen @Pytje, wat ga je goed joh !! Je gaat heel goed met de craving om vind ik. Balen he, na 7 maanden nog steeds (Maar zo herkenbaar helaas) Pytje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 10 uur geleden zei Maja: Geen carpaal tunnelsyndroom @lady jane, maar een pees in ringvinger die simpelweg niet meer mee wilde doen. Bleef in gebogen stand staan/hangen. Kon je alleen met andere hand omhoog duwen om kort daarna weer in dezelfde onhandige en pijnlijke stand te staan. Is een Triggerfinger. Na herstel er hopelijk vanaf Lief dat je er naar vroeg Jeetje, heb helemaal over jouw berichtjes heengelezen @Maja Nou, ik hoop van harte dat de genezing vlot zal verlopen en dat die triggerfinger iet meer terugkomt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 1 uur geleden zei Pytje: In de afgelopen dagen zat ik niet goed in mijn vel. Dezelfde verschijnselen als vorig jaar tijdens de hitte: angstig, dwanggedachten. Pas voor het eerst realiseerde ik me dat dit rechtstreeks met het weer te maken zou kunnen hebben. Met de komst van de regen ging het beter. Wel komen de gedachten aan drank dan heel snel opzetten. Ik heb weer even ervaren hoe ik de alcohol altijd gebruikte om te dempen en hoe groot het verlangen nog kan zijn naar die demping, ook na 7 maanden. Gelukkig is het verlangen inmiddels weer verdwenen. Veel bewegen, hard in de tuin werken en verder wachten tot het overgaat. apart hoe automatisch dat dan ineens weer geactiveerd kan worden hè? Bij mij zijn het vaak gevoelens van eenzaamheid. Maar het kan ook ineens een bepaalde luchtdonkerte zijn buiten 's avonds als ik buiten loop. In een split second maakt dat dan bij associatie kortsluiting met een bepaalde herinnering van zo veel jaar geleden dat ik op een zelfde moment ongeveer toen besloot nog even laat naar de supermarkt te gaan, en ineens kan het dan zo onweerstaanbaar lijken. Pytje en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunflower31 Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 DAGPACT: Fonny Toos Pytje Rapilos Yvonne Sunflower Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 4 uur geleden zei Francoise: Goedemorgen frummers, niet bijgelezen. Spannende tijden hier , oudste krijgt een huisje . Gisteren gaan kijken , wat oogt dat klein, al dat beton . Kan daar moeilijk doorheen kijken . Vind je het moeilijk om hem los te laten? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Heb een iets betere dag.Veel geslapen en goed uitgerust. Vanavond naar m'n AA groep. Dat gaat gelukkig altijd door, zonder zomerstop. Straks even fietsen, wel zin in. Even bij de andere supermarkt kijken. Zit met smart op mijn contactlenzen te wachten. Iets is er niet goed gegaan bij de levering.Heb nu al zo vaak gebeld, dat ik er een beetje flauw van word. Zit dus ook niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 6 uur geleden zei Rosee: Vind je het moeilijk om hem los te laten? Ja , het valt niet mee . Zit me weer te bemoeien met vanalles, zou ik niet doen. Foei mama , ga af Toos, Rosee en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden