Roberto Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 32 minuten geleden zei nancy: . En we eten blote- billetjes- in- het- gras, vinden ze héérlijk, hahaha! Als je het niet kent, google maar eens. ;-) @nancy, die naam kende ik nog niet. In mijn moestuintje heb ik o.a. peultjes, doperwtjes en tuinbonen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunflower31 Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 Goedemorgen allemaal, ik wil ook graag meedoen aan het dagpact vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 @rapilos Het is nu iets meer dan zeven maanden geleden. Maar wat @Toos zegt zou wel eens kunnen kloppen als ik zo terugdenk. Gisteravond begonnen met een klein stukje chocola caramel zeezout en uiteindelijk is dat een flink stuk geworden. Ga er eens op letten. @Roberto Ik gebruik verder gelukkig niks. Leef en eet gezond (op de chocola en af en toe chips of een alcoholvrij biertje na dan). Dat kan het dus denk ik niet zijn. De aanleiding om te stoppen waren wel burn out klachten. Inmiddels is dit flink verbeterd, maar misschien is gewoon nog niet alles hersteld…. Merk sowieso dat ik drukke dagen qua werk en/of gezin nog slecht trek… rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 @nancy Welkom terug! Die blote - billetjes - in - het - gras zijn mijn kinderen ook dol op. Gezond en lekker makkelijk nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 Blote billetjes in het gras; Is dat niet , snijboontjes, witte bonen en dan gestampt met aardappelen ? Wil dat ook altijd nog eens maken, maar nooit van gekomen. en dan spekjes erdoor, of dat dan weer niet ? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 DAGPACT: Fonny Dune Yvonne. Toos Sunflower Ik heb je er even bijgezet @Sunflower31, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunflower31 Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 Dankjewel Yvonne! ☺️ Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 27 minuten geleden zei rapilos: Blote billetjes in het gras; Is dat niet , snijboontjes, witte bonen en dan gestampt met aardappelen ? Wil dat ook altijd nog eens maken, maar nooit van gekomen. en dan spekjes erdoor, of dat dan weer niet ? Klopt Rapi. Van oorsprong zou het met rookworst worden gegeten, maar er zijn diverse opvattingen over. Het werd ook van oorsprong in diverse delen van het land op nieuwjaarsdag gegeten... En jaaa, het is gewoon lekker... rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 Bak hier altijd rode puntpaprika met een uitje en doe dat er doorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 Ik stamp de aardappelen wel, maar daarna hussel ik de witte bonen en snijbonen er voorzichtig doorheen. Anders wordt het pulp. De rookworst laat ik achterwege, de kinderen eten wat kipfilet erbij, ikzelf liever zonder. Oh, en de mannen hier eten dan wel wel weer vlees, maar niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 1 minuut geleden zei Emmy: Bak hier altijd rode puntpaprika met een uitje en doe dat er doorheen Oh, dat is ook een goed idee, ga ik proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 ha @nancy fijn je weer hier te zien. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 (bewerkt) Ik mag van mijn kitten nooit doelloos achter de computer een beetje forumhangen. Dan MOET ik met d'r spelen en speelt ze in op mijn schuldgevoel. Manipulatieve krengen zijn het toch ook soms hè! 23 juni 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 41 minuten geleden zei Strijkbout: Ik mag van mijn kitten nooit doelloos achter de computer een beetje forumhangen. Dan MOET ik met d'r spelen en speelt ze in op mijn schuldgevoel. Manipulatieve krengen zijn het toch ook soms hè! Je moet haar ook een eigen kattenforum geven, Strijkbout:) Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 2 uur geleden zei Emmy: @rapilos Het is nu iets meer dan zeven maanden geleden. Maar wat @Toos zegt zou wel eens kunnen kloppen als ik zo terugdenk. Gisteravond begonnen met een klein stukje chocola caramel zeezout en uiteindelijk is dat een flink stuk geworden. Ga er eens op letten. @Roberto Ik gebruik verder gelukkig niks. Leef en eet gezond (op de chocola en af en toe chips of een alcoholvrij biertje na dan). Dat kan het dus denk ik niet zijn. De aanleiding om te stoppen waren wel burn out klachten. Inmiddels is dit flink verbeterd, maar misschien is gewoon nog niet alles hersteld…. Merk sowieso dat ik drukke dagen qua werk en/of gezin nog slecht trek… Burn-outklachten kunnen lang aanhouden, Emmy. Het zal vast een combi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 DAGPACT: Fonny Dune Yvonne. Toos Sunflower Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijdvoormij Geplaatst 23 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2023 (bewerkt) Een heerlijke avond in de tuin nu, met lekker recept zo te lezen hier om eens te gaan proberen! Hier wel veel wateroverlast, ik woon niet ver van Valkenburg (limburg) en heb hier bij buren op de stoep staan meevegen in de hoop het water bij de voordeur vandaan te houden. Het is gelukt!! Nu weer mooi, zandzakken opgeruimd en genieten van lang weekend. Fijne avond! 23 juni 2023 bewerkt door tijdvoormij lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden