Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juni 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@rapilos Het is nu iets meer dan zeven maanden geleden. Maar wat @Toos zegt zou wel eens kunnen kloppen als ik zo terugdenk. Gisteravond begonnen met een klein stukje chocola caramel zeezout en uiteindelijk is dat een flink stuk geworden. Ga er eens op letten. @Roberto Ik gebruik verder gelukkig niks. Leef en eet gezond (op de chocola en af en toe chips of een alcoholvrij biertje na dan). Dat kan het dus denk ik niet zijn.

De aanleiding om te stoppen waren wel burn out klachten. Inmiddels is dit flink verbeterd, maar misschien is gewoon nog niet alles hersteld…. Merk sowieso dat ik drukke dagen qua werk en/of gezin nog slecht trek…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei rapilos:

Blote billetjes in het gras; Is dat niet , snijboontjes, witte bonen en dan gestampt met aardappelen ?
Wil dat ook altijd nog eens maken, maar nooit van gekomen.
en dan spekjes erdoor, of dat dan weer niet ?

Klopt Rapi.
Van oorsprong zou het met rookworst worden gegeten, maar er zijn diverse opvattingen over. 
Het werd ook van oorsprong in diverse delen van het land op nieuwjaarsdag gegeten... 
En jaaa, het is gewoon lekker... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stamp de aardappelen wel, maar daarna hussel ik de witte bonen en snijbonen er voorzichtig doorheen. Anders wordt het pulp. De rookworst laat ik achterwege, de kinderen eten wat kipfilet erbij, ikzelf liever zonder. Oh, en de mannen hier eten dan wel wel weer vlees, maar niet veel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Strijkbout:

Ik mag van mijn kitten nooit doelloos achter de computer een beetje forumhangen. Dan MOET ik met d'r spelen en speelt ze in op mijn schuldgevoel. Manipulatieve krengen zijn het toch ook soms hè!

Je moet haar ook een eigen kattenforum geven, Strijkbout:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Emmy:

@rapilos Het is nu iets meer dan zeven maanden geleden. Maar wat @Toos zegt zou wel eens kunnen kloppen als ik zo terugdenk. Gisteravond begonnen met een klein stukje chocola caramel zeezout en uiteindelijk is dat een flink stuk geworden. Ga er eens op letten. @Roberto Ik gebruik verder gelukkig niks. Leef en eet gezond (op de chocola en af en toe chips of een alcoholvrij biertje na dan). Dat kan het dus denk ik niet zijn.

De aanleiding om te stoppen waren wel burn out klachten. Inmiddels is dit flink verbeterd, maar misschien is gewoon nog niet alles hersteld…. Merk sowieso dat ik drukke dagen qua werk en/of gezin nog slecht trek…

Burn-outklachten kunnen lang aanhouden, Emmy. Het zal vast een combi zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heerlijke avond in de tuin nu, met lekker recept zo te lezen hier om eens te gaan proberen! 

Hier wel veel wateroverlast, ik woon niet ver van Valkenburg (limburg) en heb hier bij buren op de stoep staan meevegen in de hoop het water bij de voordeur vandaan te houden. Het is gelukt!!  Nu weer mooi, zandzakken opgeruimd en genieten van lang weekend. 

Fijne avond!

bewerkt door tijdvoormij
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...