bolletje Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst 4 september 2014 Blondie knap hoor dat je iedere dag trouw komt melden dat je geslikt hebt. Hier zit ie er ook weer in.
verandering Geplaatst 5 september 2014 Rapport Geplaatst 5 september 2014 Antabuse binnen. De kaap van 3 maanden voorbij!
bolletje Geplaatst 11 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst 11 september 2014 Geslikt. We blijven doorgaan hé Blondie? Je doet het goed meid. :rose: :rose:
blondie6173 Geplaatst 12 september 2014 Rapport Geplaatst 12 september 2014 Refu geslikt. Ja, bolletje Ik ga gewoon door!
An Geplaatst 13 september 2014 Rapport Geplaatst 13 september 2014 Hoi ! ik meld me hier af. Ik ben m.b.v. verslavingszorg gestopt met de refusal. En ik voel me goed. Mocht ik enige twijfel hebben, dan kan ik zo weer met de refusal beginnen.
blondie6173 Geplaatst 13 september 2014 Rapport Geplaatst 13 september 2014 Goed gedaan An. Laat je nog wel af en toe weten hoe het gaat? Hier is ie weer geslikt
An Geplaatst 13 september 2014 Rapport Geplaatst 13 september 2014 Dank jullie, wel spannend... maar ik let op.
paul Geplaatst 15 september 2014 Rapport Geplaatst 15 september 2014 Hallo allemaal, ik was hier een jaar geleden ofzoiets. Ik lees hele goede verhalen over Baclofen maar mijn huisarts schrijft het niet voor. Zijn er hier anderen die Baclofen gebruiken en zo ja hoe zijn jullie eraan gekomen? Groetjes, Paul
bolletje Geplaatst 15 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst 15 september 2014 Hoi Paul, Ik denk dat dat alleen via de huisarts kan of je moet het ergens online kunnen bestellen maar ik weet niet of dat zo verstandig is. Heb je ook een idee waarom je huisarts het niet voorschrijft?
paul Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 http://baclofenenverslaving.com/voor-u-gelezen/ http://baclofenstudie.com/ Het verbaast mij dat er op dit forum niet meer over te lezen is. Huisarts wil het waarschijnlijk niet voorschrijven uit angst (waarvoor? geen idee) Online kopen is heel erg duur.
plof Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Andere huisarts nemen voor een second opinion. En anders het recept vragen aan psychiater.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden