Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Zal ik eens wat vertellen? Ik ben dus heel mijn refusal vergeten te slikken erg hƩ? Heb er nog wel aan gedacht maar het is er helemaal bij in geschoten. Nou ja, net dus maar weer gedaan. Wil dit dus wel blijven doen ondanks dat ik voel dat ik het misschien ook wel zonder zou kunnen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verandering, geniet ervan.

Ā 

Bolletje, ja toch wel goed eigenlijk dat je er op zo'n manier over kan denken.

Ik had je hier ook al een tijdje niet gezien.

Ā 

Bij mij het tegenovergestelde (nog steeds) houdt me nog steeds dagelijks bezig.

Ik wilde dat het eens over was. Rust in mijn hoofd.

Maar goed, vandaag weer een peptolk en gisteravond was ik bij AA.

Was een hele goede bijeenkomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HĆ© die An,

Ja ik ben druk bezig met de verbouwing dus vergat ik te slikken.

Als ik lees dat jij er nog dagelijks mee bezig bent, vraag ik me gelijk af, heb je wel helemaal geaccepteerd dat je niet meer kunt drinken?

En als je schrijft ĆÆk ben er nog steeds dagelijks mee bezig, waar denk je dan precies aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor An, dat begrijp ik goed, en weet zeker dat dat toch t.z.t. minder en minder wordt. Als het drankverleden meer en meer verleden wordt, wordt dat ook minder. ;)Ā  Heb maar vertrouwen in jezelf want je bent zo goed bezig. :rose:

Ā 

Ik heb hem ook weer geslikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal nieuw. Op advies van de MDL arts ben ik hier terechtgekomen. Ik vraag me af wat voor soort drinkers jullie zijn om dit middel te (mogen) gebruiken. Ik heb het dan over Baclofen waarover ik vorig jaar het boek van Olivier heb gelezen.

Ā 

Ik ben nogal rusteloos door ADHD en kan met wijn mijn drukte aardig afremmen. Daarnaast ben ik na een dag koffie en de ijsthee ook wel een keer zat. Ik drink ook wel alcoholvrij bier en de behoefte aan drank wisselt nog al.

Ā 

Wie kan dit groentje wat wegwijzer maken? Baclofen trekt me wel om te stoppen met drinken. Als richtlijn, ik drink al jaren en ben dan goed voor zo'n twee liter wijn per dag. Na ziekenhuis opname ben ik wel stevig op de rem gaan staan.

Ā 

Alvast bedankt he!

Oh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Och,

Ikzelf gebruik geen balcofen dus ik kan je geen adviezen daarover geven.

Ikzelf gebruik nu al geruime tijd refusal, een medicijn waarbij je dus absoluut niet kan drinken.

Wanneer ik wel zou drinken is de kans groot dat ik op de IC beland zo niet erger tussen 6 plankjes.

Het geeft mij de rust in mijn hoofd om niet met mezelf in discussie te gaan, de rust om te werken aan mijzelf, want zoals bij zovelen ben ik niet voor nix gaan zuipen.

Ik kan gewoonweg niet drinken als ik de refusal geslikt heb... Punt!

Dus bij deze... Hap-slik-weg

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...