Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Ha Blondie. Voor mij is het een jaar geleden dat ik met de refu begon. En dan een half jaar geleden ' het experiment"Ā  :blush:

Daar kijk ik nu toch anders tegenaan. Was denkelijk nodig. NU MOET IK ER NIET aan denken om MET REFU te drinken.

Het gaat overigens heel goed, plots, alle hersenspinsels zijn verdwenen.

En dat voelt goed. Voel me nu vrij.Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Blondie, ja zo zit het bij mij schijnbaar ook. Alleen, dat zie ik nu wel, maar een half jaar geleden niet.

Als ik nu het idee krijg om te drinken, wordt die gedachte toch wel snel: de herinnering.... bah neeee, help!!Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoy ik ben Tjitske en stond sinds 21 mei droog, helaas vorige week zaterdag weer gedronken en daarna elke dag.

Heb nu niets in huis, maar heb het heel moeilijk. Zo stom geweest om op eigen houtje te stoppen met refusal dacht dat ik wel zonder kon. Niet dus heb over 2 weken weer een afspraak bij Tactus kan iemand mij tips geven om die 2 weken door te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi tjitske welkom op t forum.

Het forum is voor starters best een beetje een doolhof. En ik denk dat je op dit draadje een beetje verloren raakt.

Als je het fijn vindt om reacties te krijgen kun je je bij het hoofdstukje " wie is wie " voorstellen.

Ik weet zeker dat je tips krijgt.

Ik heb zelf geen ervaring met medicatie en weet dan ook niet hoe dit je beĆÆnvloedt om niet te gaan drinken.

Maar is het niet mogelijk om een telefonisch advies of recept te krijgen eerder dan 14 dagen?

Of via de huisarts morgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjitske, ik denk dat je inderdaad weer met de refusal moet beginnen. En zo die 2 weken doorkomen.

Lastig he? denken dat je wel zonder refusal kan en dan toch weer drinken.

Het blijft opletten. Ik hoop voor je dat je de draad weer kan oppakken.

Scheelt een hoop ellende. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjitske het beste is, als je dat kan volhouden, om 48 uur te wachten met het slikken van Refu. Dan kun je hem gaan slikken want dan het safe.

Moeilijk hƩ om van de alc. af te blijven? Maar de doorzetter wint. Heel veel sterkte.

Ā 

Ik heb hem weer geslikt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje wat jij zei klopte ik hadĀ  48 uur moeten wachten. Heb vanmiddag gebeld naar Tactus eigenlijk wilde ze mij geen Refusal meer voorschrijven.

Wij hadden de afspraak dat ik ze minstens 3 maanden zou slikken en dan van een hele naar een halve per dag.

Toen zomaar gestopt en op eigen houtje na 2 weken weer begonnen met een hele. Gisteren en vandaag een hele geslikt.

Toch met haar afgesproken dat ik van af morgen weer een halve neem en over 2 weken heb ik weer een afspraak met haar.

Pffff wist niet dat ze kwaad werd!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjitske, goed bezig hoor!! Nu gewoon weer blijven innemen.

Ik heb 'm vanmorgen ook weer weloverwogen genomen.

Ik word momenteel omringd door drank, niet normaal meer.

Geen zucht, maar het is toch linke boel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjitske als je drinkt met Refusal heb je kans op hartfalen. Je gaat braken, krijgt het warm en koud, je hart gaat heel snel kloppen, komt onder de rode vlekken te zitten, zware hoofdpijn vreselijk moe enz.

Dat komt omdat de refu er voor zorgt dat het lichaam alc. gaat zien als gift dus de lever breekt het niet af en je bent jezelf als het ware aan het vergiftigen. Die verschijnselen die je dan krijgt zijn echt verschrikkelijk. Misschien niet na een drankje maar wel als je er meer neemt. Probeer het dus niet uit joh, het is echt levensgevaarlijk.

Probeer hier iedere dag te melden dat je er eentje geslikt hebt, en als je twijfelt of rond loopt met de gedachte te gaan drinken, meld dat dan. Das niet makkelijk want je krijgt misschien het gevoel dat er dan iets afgepakt wordt van je waar je op dat moment heel veel trek in hebt maar je zal zien dat als je die trek overwint, je ineens het gevoel hebt sterk te zijn. En dat gevoel is zo belangrijk voor je persoonlijke groei.

Heel veek kracht om door te zetten. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...