blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Refu geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Jaaaa, het gaat steeds beter. Zojuist weer genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Refu weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Kanjers wat blijven we toch goed trouw aan de refusal. Wat fijn is het om te zien dat iedereen het goed doet en daardoor nog steeds droog is. Heerlijk om te lezen en ik ben dan ook erg trots op iedereen. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Ik heb hem ook weer geslikt. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 Jaaaaa en ik heb 'm heeeeeeeeel snel ingenomen. Hap slik weg. Het spul werkt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2014 zijn er hier ook nog baclofen slikkers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Refusal zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laelia Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 (bewerkt) Hallo, Ā Ik ben nieuw hier. A.s. donderdag heb ik een gesprek met een arts waarin ik ga bespreken of het zinvol is om een aversiemiddel te gebruiken. Kan iemand mij uitleggen wat globaal het verschil is tussen de verkrijgbare middelen? Ā Vind het eigenlijk doodeng om ermee te beginnen. Ik kan niet precies mijn vinger erop leggen waarom ik dat vind. Het idee om niet meer te mogen/kunnen drinken doet me juist extra veel "craven". Ā Sombrero. 12 augustus 2014 bewerkt door Sombrero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Sombrero, Ik heb alleen maar ervaring met refusal, een middel waarbij je gewoonweg niet kan drinken omdat de lever de alcohol niet verwerkt als je dit slikt. Gevolg alcoholvergiftiging. Over andere middelen kan ik je niks vertellen, maar daar kan de arts je ongetwijfeld wel over inlichten. Afijn, de Refu zit er bij mij weer in. Rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Refu geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Sombrero als je het gevoel hebt niet meer te kunnen /mogen drinken, vraag ik me af of het goed is dat je iets gaat slikken. Je moet hier echt voor 200% achter staan. Het moet een bewuste keuze zijn, je moet het echt willen, het is een hulpmiddel. Jij moet het helemaal zelf doen. Kijk eens wat de alc. allemaal voor 'n ellende in jouw leven heeft gebracht. Voor wie zou je refu gaan slikken????? Ā Ik heb hem weer eens geslikt en ben iedere keer blij dat dat spul er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik ben echt wel trots op mezelf. Een jaar geleden begon ik met de refusal. En nu toch maar mooi de zomer heeeel goed doorgekomen!!! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Met recht mag je trots zijn An. Hier ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Proficiat An en iedereen die volhoud. Ik neem de antabuse nu 2,5 maand. Het drinken raakt steeds meer op de achtergrond in m'n hoofd. Ik begin ook verandering te zien en te voelen ook al dronk ik niet dagelijks maar wel teveel in het weekend. Een frissere teint, een strakker velletje en meer energie want die wordt niet meer opgeslorpt door de katers en het bijkomende schulgevoel. Echt verandering dus. Sombrero, toen mijn huisarts me voorstelde antabuse te nemen was ik half in shock. Nu ben ik heel blij met dat voorstel. Het went en geeft zoveel rust. Ps. Antabuse binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 Refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Hap slik weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Dat lijkt maar zo hoor MG! Ik neem dagelijks de refusal, anderen weer om de dag of 2 dagen, anderen alleen tegen het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 MijnGerrit, nee hoor, ik ben er ook nogĀ Ā Verandering: gaat goed!! Ā Blondie Ā Zo, vakantie zit erop. En perfect gegaan met de refusal. Nu precies zo verder gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Refu zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Refu geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Refu zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden