Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers

bolletje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ā 

Ik ben nieuw hier. A.s. donderdag heb ik een gesprek met een arts waarin ik ga bespreken of het zinvol is om een aversiemiddel te gebruiken. Kan iemand mij uitleggen wat globaal het verschil is tussen de verkrijgbare middelen?

Ā 

Vind het eigenlijk doodeng om ermee te beginnen. Ik kan niet precies mijn vinger erop leggen waarom ik dat vind. Het idee om niet meer te mogen/kunnen drinken doet me juist extra veel "craven".

Ā 

Sombrero.

bewerkt door Sombrero
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sombrero,

Ik heb alleen maar ervaring met refusal, een middel waarbij je gewoonweg niet kan drinken omdat de lever de alcohol niet verwerkt als je dit slikt.

Gevolg alcoholvergiftiging.

Over andere middelen kan ik je niks vertellen, maar daar kan de arts je ongetwijfeld wel over inlichten.

Afijn, de Refu zit er bij mij weer in.

Rust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sombrero als je het gevoel hebt niet meer te kunnen /mogen drinken, vraag ik me af of het goed is dat je iets gaat slikken. Je moet hier echt voor 200% achter staan. Het moet een bewuste keuze zijn, je moet het echt willen, het is een hulpmiddel. Jij moet het helemaal zelf doen. Kijk eens wat de alc. allemaal voor 'n ellende in jouw leven heeft gebracht. ;)

Voor wie zou je refu gaan slikken?????

Ā 

Ik heb hem weer eens geslikt en ben iedere keer blij dat dat spul er is. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat An en iedereen die volhoud. Ik neem de antabuse nu 2,5 maand. Het drinken raakt steeds meer op de achtergrond in m'n hoofd. Ik begin ook verandering te zien en te voelen ook al dronk ik niet dagelijks maar wel teveel in het weekend. Een frissere teint, een strakker velletje en meer energie want die wordt niet meer opgeslorpt door de katers en het bijkomende schulgevoel. Echt verandering dus. Sombrero, toen mijn huisarts me voorstelde antabuse te nemen was ik half in shock. Nu ben ik heel blij met dat voorstel. Het went en geeft zoveel rust. Ps. Antabuse binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...