gwen Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Altijd, maar dan ook altijd bij me... die pilletjes. Daar put ik vertrouwen uit. En het werkt. Lang leve refu. Het werkt om me nuchter te houden. Alleen nuchter kan ik leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Zo is het maar net Gwen hier nog zo èèn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ik slik 3x per week onder controle. Ma/wo/vr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Fijn Desi zal waarschijnlijk een hoop rust geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 En weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Ik zou mijn "om de 2 dagen pil" nu moeten nemen, maar ik ga voor morgen. Om de 3 dagen een halve moet voldoende zijn hoop ik. Wat denk jij bolletje? Neem jij 2 x per week een halve of een hele? Ik wil namelikj wel dat mijn spiegel op pijl blijft, maar toch het minimale dat daar voor nodig is slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Vandaag weer genomen. Ga weer naar om de dag. Dit is al weer te onrustig. Nou R gebruikers. Schrok me kapot vananvond! Maaltijdsalade van de AH gekocht. Ik keek spontaan wat er in zat, om te zien of ik het sausje, dat ik altijd zo lekker vind, zelf kon maken. Zit er wijn in! Nou ja. Sausje weg. Wil ik er basalmico over doen, ook wijn in! Blij dat ik het op tijd zag en blijkbaar nodig om alles goed te checken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Nova ik neem 2x per week een kwart. Ik denk dat dat voor mij meer dan voldoende is, maar dat is voor iedereen verschillend. Ik denk dat het wel kan hoor om de 3 dagen een halve. Het duurt minstens 10 dagen voor dat dat spul uit je bloed is, heb ik ergens gelezen. Maar je moet op de eerste plaats zelf een beetje uitdokteren wat voor jou het veiligst voelt. Waar jij je het prettigst bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Geslikt zo blij met mijn nuchterheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 en weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ik heb al ruim 2 uur zin in een glas ijskoude witte wijn of bier dan ebt het weg...en dan is het er weer zo plots komt de trek in heftigheid op gewoon....zag iedereen op terrasjes zitten denk ik zomaar ongelooflijke zin in, argggg..... wil vandaag eens proberen zonder refusal dit door te komen dat had ik al besloten in de trein voor nu besluit ik dan gewoon even een uurtje mijn bed in te kruipen is het vast straks over en zo niet...ga ik alsnog iets slikken want ik heb namelijk wel drank voor het grijpen liggen maar ik wil niet en ik zal niet!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 oi oi oi...misschien wel 2 uurtjes als dat beter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Op zo'n mooie, zonnige dag komt bij mij ook "geconditioneerde" trek naar boven. Niet zo heel raar, want ik heb 25 jaar wel koude witte wijn zitten slempen op zo'n dag. Dus probeer ik nieuw aangeleerd gedrag te vertonen. En dat is alles behalve DAT.... In mijn geval een enorme bak magere yoghurt met een heel klein lepeltje .... (en altijd dat 'pilletje in the pocket'.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ik had het pilletje ook in the pocket hoor Gwen alleen geen vocht voor handen om het in te nemen maar de slaap heeft me goed gedaan toch nog ergens een onderliggend iets gevonden dus niet alleen de mensen op de terrasjes heeft het me toch nog iets opgeleverd denk ik nu en ik voel me nu alsof er vanmiddag niets aan de hand was hebben we dan ook maar weer gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goed gedaan Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Hap, slik, weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hier ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 en geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ik neem tegenwoordig een kwart. En weer genomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 en weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Sinds een week of twee zit ik op een halve bus, per dag (200 mg), voel me er een stuk beter bij. Slik het trouw en ben er blij mee! Die knoflook smaak neem ik op de koop toe, is altijd beter dan de alco lucht denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Denker, waar zit je? hoe gaat het momenteel met je? laat je eens wat van je horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden