kameleon Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Heel goed om hulp te vragen aan je vriend Nona als je nog niet sterk genoeg bent. Je weet wat de consequenties zijn als je dan toch drinkt hé? Dat is verschrikkelijk, je gaat echt door een hel dus probeer dat niet te doen. Sterkte meis en op de vraag waarom je toch drinkt terwijl het achteraf niet prettig is. Dat heet verslaving, en daar is geen antwoord voor te vinden;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Zo, de eerste Refusal geslikt net. Wel maar een halve want ik vind het spannend. Morgenochtend neem ik gewoon weer een halve. Dat ga ik volhouden tot dat ik denk dat ik een halve om de paar dagen kan nemen. Helemaal trots op mezelf want ook al zou ik willen, nu durf ik de hele week niet te drinken! Mezelf goed ingedekt en dat voelt goed. Zin in de nuchtere week en hopelijk volgen er meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 adda girl Nova vanuit deze rust in je koppie kun je je lichaam weer kracht geven en de geest is gewillig dus die wordt ook sterker en sterker:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Weer naar binnen gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 en weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nona Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 de mijne zit er ook in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Mijn "om de dag pilletje" weer genomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 ik heb weer geslikt, maar ik heb het moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Gaby, even een Je doet het zo goed, lieve meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Vergeet je jezelf ook even niet Emma Nova, welkom en veel succes met je refusal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 wordt er hier ook ervaring uitgewisseld ivm Campral? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Hallo Lavendel Ik gebruik sinds maart Campral 3 x per dag 2 tabletten. Het duurde een paar dagen maar toen merkte ik dat de trek echt minder werd. Ook droomde ik s'nachts niet meer over drank en het stiekeme gedoe rond drinken. Helemaal weg is de trek echter niet, je moet je er wel tegen verzetten. In het begin had ik last van diarree. Maar na verloop van tijd werd dat beter. Ik ben er erg tevreden over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Hey Rose, ik heb ook 3x per dag Campral sedert een maand. Ik denk wel dat het werkt ivm de trek. Weet niet of het een placebo effect heeft? Ik vroeg me af of het invloed heeft op je gewicht. Ik moet wel zeggen dat ik meer eet, maar ik heb ook erover gelezen dat Campral hierop ook een invloed kan hebben. Ook vraag ik me af hoe lang men dat best neemt. Enig idee? Het gaat je inderdaad goed Rose! Fijn hé, ik ben ook enorm opgelucht dat ik eindelijk deze stap heb gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Gabs, stilletjes voorbij de 6 maanden... dat is toch echt wel even een felicitatie waard!! Ben enorm blij voor je dat al je zover bent gekomen en ga zo voort :heart: Je hebt er wel wat voor moeten doen maar dan krijg je ook wat hè Je bent een bikkel!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Zo Gaby. Van harte. Dat is knap! Vraagje; ik neem m om de dag en merk nu dat de dag nadat ik hem heb genomen ik ontzettend moe ben. Gaat dit ook na een week over? Ik neem nu een halve om de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Nova dat kan inderdaad met het pilletje te maken hebben. Maar dat moet over gaan als het goed is. Je kunt eens kijken op Google voor wat meer informatie. En misschien, maar dat moet je eens overleggen met je h.a., kun je twee x per week een halve slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Hai Lavendel, Fijn dat de Campral werkt, het maakt het wel iets makkelijker he! Je kunt het geloof ik een jaar lang gebruiken. Ik ben er niet zwaarder van geworden. Na het stoppen met de drank at ik echt meer, het smaakte me ook allemaal weer. Ik was wat te zwaar en ben na 2 maanden gedeeltelijk gaan Sonja Bakkeren. Gedeeltelijk omdat ik geen zin had om 2 maaltijden te koken dus sávonds eet ik gewoon. Als ik trek in drank heb neem ik ook wel wat lekkers (nootjes of chocola) daar ga ik niet moeilijk over doen. Ik val hierdoor af. Het gaat wel langzaam maar er gaat steeds iets af. Ik heb geen streefgewicht, ik zie wel waar het schip strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ok Rose, daar ga ik het dan ook mee doen. Knabbelen tegen de trek. Nog een beetje verder Camprallen. En langzaam afvallen. Juich! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Succes ermee!! Morgen ga ik op vakantie. Ik ga echt genieten van de zon en het lekkere griekse eten. Ik ga wel proberen om niet te veel aan te komen, dat zou zonde zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Dan wens ik je een super zalige vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Thanks bolletje, Dat 2 x per week een halve durf ik nu nog niet aan. Dan ben ik bang dat ik het een keer vergeet en in een zwak moment... Kijk het nog even een weekje aan. Misschien is het gewoon de combo van niet meer drinken en de Refusal. Ga wat Googlen en als het blijft ga ik inderdaad wel even langs de HA. Nu maar even gewoon om de dag :-). Ken mn eigen streken :-) haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Tsss. bijna vergeten. Mn halfje weer genomen vandaaG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik heb heb gisteren wel helemaal vergeten. Dus net maar gauw ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden