Baskeman Geplaatst 18 oktober Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2 uur geleden zei Okkie: Hier niet getest, vond het heel te eng. Wat is het grootste voordeel voor jullie van het gebruik van dit middel? Voor mij is het denk ik de keuze die weggenomen word. Het kán gewoonweg niet meer. Al blijf ik het vreemd vinden hoe ik aan het middel gekomen ben. Ik was bij de psycholoog van de huisarts en vroeg of er een middel was, ja dat was er en ik kon dat bij de huisarts navragen. Dus ik belde de assistent en vraag naar refusal/antabus, moet ik daarvoor langskomen? Ze zou het op de agenda van de arts zetten. Krijg ik ineens een mailtje met daarin 'u kunt uw medicatie ophalen uit de kluis'. Huh? Ja dit was dus de antabus. Ik heb heel de arts niet gezien Vreemd inderdaad, ik kreeg het niet van de huisarts en mijn bloedwaarden moesten eerst worden onderzocht. Kreeg het uiteindelijk van de verslavingsarts. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 oktober Rapport Share Geplaatst 18 oktober Het is weer vrijdag!!! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 oktober Rapport Share Geplaatst 18 oktober Op 16-10-2024 om 19:39 zei Okkie: Okay, ben ik heel stom als ik antabus wil 'testen? Dus kijken wat het doet? Ja...heel stom! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober Rapport Share Geplaatst 20 oktober @Okkie het blijft stil hier, gaat het nog goed met je? blijf jezelf trouw he, en voor nu betekent dat; blijf Antabusreiziger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 20 oktober Rapport Share Geplaatst 20 oktober Ja het gaat goed, morgen gaat de antabus er weer in! Ik vind het een fijne stok achter de deur die even nodig is. Vorige week en deze week heb ik bijna 24/7 iemand bij me van familie. Op zich fijn maar ik mis ook echt wel tijd alleen. Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober Rapport Share Geplaatst 20 oktober zie die fam. dan ook maar even als een extra stok achter dezelfde deur. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 oktober Rapport Share Geplaatst 21 oktober Maandag!!!🥳busje komt zo!!🎶 Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 21 oktober Rapport Share Geplaatst 21 oktober Hier is ook de antabus ingenomen! Maja, Fonny en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Gister ook weer het busje genomen Maja en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 oktober Rapport Share Geplaatst 24 oktober Donderdag busdag! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober Vrijdag...dat was 'm weer!!!🥳 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Maandag, antabus-dag!! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Maandag, bus genomen! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober Was bij mij maar alles zo makkelijk oplosbaar. Een pilletje nemen en alle problemen zijn verdwenen. Nee zoiets als anta buse of Selincro komt bij mij door de psyhater niet eens meer te sprake. Selincro is bij mij onmogelijk door de nevenwerkingen. Maar Antabuse ga ik toch nog eens voorzichtig vragen. De vorige keer had het helaas geen enkel effect bij mij. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 oktober Rapport Share Geplaatst 30 oktober Toch maar weer vragen Claudius 👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 oktober Rapport Share Geplaatst 30 oktober 10 uur geleden zei Fonny: Toch maar weer vragen Claudius 👍 De volgende keer dat ik de (mijn) psyhater zelf zie ga ik het zeker vragen. Niet aan een assistent die pas bezig is. Dank U wel. Ik ga haar antwoord zeker hier meedelen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 oktober Rapport Share Geplaatst 31 oktober Donderdag, jawel busdag! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 november Rapport Share Geplaatst 1 november Vrijdag, dat was tie weer!!!!👍🥳 Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 november Rapport Share Geplaatst 4 november Maandag!!!👍🌞🥳 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november 20 uur geleden zei Fonny: Maandag!!!👍🌞🥳 Hier ook!!! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 november Rapport Share Geplaatst 8 november Vrijdag!!! Busje komt zo! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 november Rapport Share Geplaatst 8 november Donderdag de bus wel genomen, maar vergeten te posten. ☺️ Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Maandag!!!👍🥳 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Maandag, ook hier busdag! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Donderdag busdag! Vandaag naar een prijsuitreiking in het theater. Na afloop staan op de dienbladen alleen glazen wijn. Na vragen om glas spa rood verwezen naar de bar. Toch gek dat je daar meer moeite voor moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden