lavendel1 Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Nova! Pas goed op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Bootje is effe op reis en ze heeft het erg naar haar zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Teveel, als je nooit meer inlogt zul je ook nooit mijn mailtje kunnen lezen en dat zou ik pas echt stom vinden hoor!! Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Waar zit den Toine?? Of zie ik scheel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 An Tortilla Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Fruit, fijn even van je te horen. Minder dat je zo nu en dan de bocht uit vliegt. Blijf op het rechte pad zou ik zo zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Snoep. Hoop dat het goed met je gaat. Bo miste ik ook maar zie dat zij op reis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hoe zou het met Kore zijn? Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Woman gaat het goed mee!!! De nodige ups en downs maar woman is daar dan wel tegen bestand. Woman=girl power!! Tas was onlangs nog ff hier, dacht wel dat het met haar goed ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hier Smart... Cathy56 Ik word niet gemist: pijnlijk; vreemd eenzaam gevoel geeft me dat eventjes. Een prikje is het wél. Terwijl dat niet bij me past in het gewone leven. Not. Tevens: omdat ik weet hoe een aantal mensen hier over me denken/dachten.:light: Ik zie mensen hier die vooral zo met zichzelf bezig zijn. ( zoals ik destijds ook op dit forum) Niet allemaal: gelukkig. Ben geneigd een lijstje goeien op te sommen, maar ik ben niet roomser dan de paus hoor! Fleur haar deelname is onontbeerlijk. Ze moet miss medemoderator worden? Soothe? = okee. Jane: hou vol! Er zijn mensen die geven en er zijn mensen die nemen.... leer het 'nemen' af!! Leer te geven. Als de mist (roes?) optrekt is er heel veel te zien en is er een kans dankbaar te worden... is er ineens het besef dat er zoveel goeds is in je leven. Ik heb het geluk veel te zien; ben met een fototoestel op pad... kleine dingen. Peanuts, maar ik geniet ervan. Iets in mijn heftige leven is naar een nulpunt geraakt en heeft ergens weer de kriebel van humor/lust en lachen tevoorschijn getoverd. Ik spot, en heb het over een bezemsteel waar ik geregeld mee de lucht in vlieg.... alles beter dan gezever en gehang in oud leed (onbewust?) ...er is iets helemaal losgelaten bij me. Ik gun dat anderen ook. Ik vlieg dus af en toe over iedereen heen. Ik snap m niet en ik snap m wel, en het geeft helemaal niet, beiden niet. Alle liefs voor hen die mij nog kennen. Smart/Cathy En mocht Wingchun hier opnieuw zijn opgedoken: ik heb veel aan hem gehad.. veel relativering. Dank! Johan W was ook top om te lezen, maar dan wel met een knipoog. W: waarom weer opnieuw zoeken hier? Express yourself.. but there is another way... Ik drink nog steeds wel, en voel me daar redelijk bij; ik functioneer prima, ik accepteer de hersteltijd en tracht ook nog verbeterdingen aan te brengen. Perfect zijn willen we allemaal... al was het maar om geaccepteerd te worden ... door wie dan ook. Ik ben redelijk happy de laatste tijd. Accepteren... daar begint alles mee. Stoppen met drinken of doorgaan: het is de eigen keus! Alle liefs van mij. Doe het goede. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik mis Cooooottttjjjjhhhhheeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik mis Joy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Smart, dank je wel voor je posting. Het doet me altijd goed jullie te lezen,de frummers van weleer. Ik las over acceptatie, en voelde veel herkenning. Volgens mij zou je best nog een stap kunnen nemen; In plaats van hersteltijd van alcohol te accepteren, pogen te accepteren dat alcohol misschien niet voor jou is. (het is het niet voor mij, dàt weet ik, inmiddels) Keep flying! Bliss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Emmaroos Fibo Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Fibo Waar ben je? Gwen en ik missen je allebei:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik mis Fibo ook... Emma post af en toe nog wel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Okay Dan heb ik Emma net gemist waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: smartAlle liefs voor hen die mij nog kennen.Smart/Cathyquote> Ik ken je nog hoor Cathy. Leuk dat je nog iets van je laat horen, hoe het nu met je gaat. Zelf kom ik hier ook bijna niet meer. Heb het forum wat losgelaten. Ik snap dat het voor veel mensen een hele steun is maar niet voor iedereen. Maakt ook niet uit. Het ga je goed vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 o Fibo, hier ben je ik zat even op een ander draadje aan je mouw te trekken fijn om te lezen dat het goed gaat :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 fIbo, goed je le lezen! Nu mis ik nog steeds Joris, de yogaman uit Amsterdam. Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Hoi Smart. Elke keer als ik jou lees ben ik om de 1 of andere reden nog steeds heel blij hier zo af en toe nog wel te schrijven. Best grappig om dat elke keer weer te merken bij mezelf... Het ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hoi allemaal, Van de week had iemand het over het ADB forum en toen dacht ik "eens even kijken wie er nog zijn".....maar ik zie veel, heel veel bekenden dus. Zeven jaar gelden op 25 oktober 2005 ben ik bij ADB terecht gekomen, en sindsdien heeft mijn leven een totale omwenteling ondergaan. Wat is er veel gebeurd! In die zeven jaar heb ik mijn leven gefileerd en opnieuw geboetseerd. Sinds een jaar drink ik soms wat, en dat is me hier (als fervente stopper) niet in dank afgenomen. Begrijpelijk, maar de hardheid waarmee dat ging verbaasde me. Het was wel "een koude douche" als ik het zo mag zeggen, na het "warme bad" dat het forum altijd geweest is. Nu is het water lauw zeg maar, ach ja, iedereen neemt zijn eigen beslissingen uiteindelijk, en ik vind dat het goed gaat, en ik ben er superblij mee. Ik wil nooit meer terug naar het leven van vóór 25 oktober 2005. Maar het moeilijke is, als ik dit schrijf, krijg ik onherroepelijk het commentaar "dat ik niet kan zien dat ik me leven vergooi door het waas van alcohol". Ach ja, dat moet dan maar. Bij deze dus. Dan heb ik maar vast zelf gezegd. Met Houtje en de kleine Houtjes gaat het heel goed. Het oudste kleintje steekt inmiddels een kop boven me uit heeft rijles en doet eindexamen dit jaar. Mijn dochter gaat ook heel goed, lekker actief met de voetbal en met haar vrienden, ik trouwens zelf ook, en heerlijk, ik hoef me nooit af te vragen of ik kan rijden, ik kan altijd rijden. Als ik die zeven jaar ga overdenken, pfffff. Dat doe ik maar niet. Maar ik wil even de "oudjes" hartelijk groeten en ook hen het beste wensen. Ieder op zijn eigen manier. Het schrijven hier is waanzinnig heilzaam! Groeten aan iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden