lady jane Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 op de refudraad Sowhy en maandag gaat ie 3 weken weg dus dan mag je hem missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Lidia lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Dribbeltje en Ietje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Weet niet of ik aangewezen persoon ben om het te melden, maar letje gaat wel goed hoor, ze komt heus wel weer. Waar bemoei ik me mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Als mensen niet willen komen ze niet MG, soms impulsief aangemeld. Maak je niet druk. Straks kom je nog met naam ex van me op de proppen. Heeft zich hier ooit aangemeld om me uit te kafferen. Kortom, maak je niet druk. Doe het met frummers die er zijn nu en hier willen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Ik denk niet dat MG zich druk maakt maar zich betrokken voelt. Al die mensen hebben zich hier in hun wanhoop aangemeld. Dat doen ze niet zomaar ... Ik hoop dan dat het toch goed gekomen is en elders hulp hebben gezocht en gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 (bewerkt) Ste je eens voor dat alle aanmelders bleven schrijven. Beetje druk zou het dan worden Bijlezen lijkt me dan bijna onmogelijk, wat de betrokkenheid weer verkleint. Of je kwam niet meer aan werken toe MG Er zijn er trouwens ook een hoop die al eerder hebben geschreven en een hele tijd later onder een andere naam weer terugkomen. Dat vermeldt men zelf wel eens. Mislukte stoppogingen, het forum beu worden, niet meer nodig hebben als het goed gaat, van alles kan. Een paar keer ging een clubje weg en richtte zelf een forum op, en facebook heeft ook een hoop overgenomen heb ik de indruk. Dan staat het thema niet meer zo centraal. 13 april 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 Arjan, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 Klopt, op facebook zitten veel oud-forummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Hot, ik mis soms je bijdrages hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 Running Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 proudmary, ben je op vakantie? ik was een lang weekend weg en ja erik......en ploffie zie ik af en toe maar niet vaak genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Ik lees regelmatig, maar ben behoorlijk ziek geweest en nog in de opkrabbelfase. Daardoor geen ruimte om actief deel te nemen aan het forum. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Beterschap yogamaatje! ❤️ ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Trotse Mary...beterschap ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Pinkman, het gaat dus best goed met je. Fijn om dat even te horen. Die moeilijke momenten worden waarschijnlijk ook steeds makkelijker en komen dan minder vaak voor. succes verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2015 sterke vrouw PM trots op jou ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Dribbeltje heeft geloof ik zelf aangegeven voorlopig niet meer te posten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 @ Jane en Nancy Doet me goed dat ik hier toch gemist word. Ik lees wel, maar soms een maand later, zoals een boek, zeg maar, want de ontwikkelingen op het forum interesseren me en als ik dat niet meer zou doen, was denk ik het hek van de dam. Maar, zoals ik al vaker heb uitgelegd: mijn pc staat boven en die zet ik hoogstens 1x p/dag aan, dus aan de actuele "chat" kan ik eigenlijk niet mee doen en achteraf reageren is het ook niet. Daardoor en door het toch wel hoge "stoppen" gehalte (+AA), voel ik me ook niet echt thuis in de "kerngroep" . Binnenkort schrijf ik weer eens op mijn eigen draadje hoe het gaat. Op zich veel beter dan toen ik hier kwam en in een vicieuze alcohol cirkel gevangen zat. Soms. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 op je eigen draadje mag je gerust "achter" zijn hoor, het gaat om jouw proces en ontwikkelingen. Ik vind het fijn je af en toe te lezen. Als je zo lang wegblijft, gaat er toch een klein alarmbelletje af bij mij. Niet nodig dus.♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Welkom terug Vol/Smile Ik zou het toch maar even met een privebericht bij de moderator melden. Een dubbel account op hetzelfde ipadres kan namelijk een ban (voor altijd) tot gevolg hebben. Dat zou toch jammer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Ben zo benieuwd hoe het met Aicha gaat, Wellicht reageert ze ooit of weet iemand anders hoe het met haar is. Veel steun aan gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Misschien heb ik wat gemist...maar hoe zou het toch met ZBB zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden