Peet Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 You rang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Meiske, wat een mooie leeftijd van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Kunsie meis, waar blijf je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Hoe zou t met Leuntje zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Hannah?? veel te lang weg hier. Hoe is t? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Erik, ik hoop dat het goed gaat met je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 Ja Nancy wordt heel erg gemist, maar niet minder aan haar gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 (bewerkt) Rosa Joy Nancy Lidia 12 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 (bewerkt) Toppertje 13 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Hoi Jane, ik vroeg me af of er iemand was die me mist en had een heel stuk geschreven, maar sla met mijn kromme vingers op een verkerde toets en weg. Ging over weinig energie, dus later meer. Uitslag bloedonderzoek kon niet beter, maar misschien had ik dat al gemeld. Niet roken gaat tot mijn verbazing ineens niet meer 100%, met drinken zit ik momenteel in de "off"mode, hoop dat dat nog een tijdje blijft. Ik lees wel alles, maar een paar dagen tegelijk. Omdat ik al het contact met vrienden en familie bijna niet kan onderhouden, heb ik besloten me hier niet in discussies te mengen. Kan ook niet, een week later, maar er zitten goede bij. Een bloemetje voor jou :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 voor jou meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Joris, gekke kloris waar blijf je toch!! Of moeten we je nu Abraham noemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2014 Igor, Nancy, Aicha.... ... en natuurlijk nog altijd Fleurtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Albert Remmo. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Hallo frummers, ik ben niet zo actief op het forum maar wil wel graag af en toe melden dat het prima gaat met mij qua alcogebruik. Nog steeds geen drup sinds maart 2011 en dat zal wel zo blijven. Ik ben zover dat ik aan de geopende wijn van m Ik jn man kan ruiken en zeggen.....mmmm prima wijntje. Daar blijft t bij. Ik mis het niet! Ik wens andere ook dit gevoel toe. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 fijn Fofies! en in elk geval er geen forumverslaving aan overgehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Stien, hoe gaat het met je?Behalve dat je nu ook 60 bent en een jaar Elisabeth als extra nick hebt verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Hoe zou het met Heer Ludwig zijn? We horen zo weinig van hem. Hoop dat het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Miranda... of heb ik wat gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Lotus, stilletjes na je vakantie gaat het wel goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Shahire, waar ben je? ik heb dit al eerder gevraagd. Gaat het wel goed met je? Laat even wat weten aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Trosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden