Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goed je te lezen Ekstertje en fijn dat alles zo goed met je gaat ruim anderhalf jaar alweer prachtig prestatie en dat je er nog vele jaren aan gaat plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Josje vraag me af hoe het met jou gaat ik heb je al een tijdje niet gezien hoop snel weer eens ergens iets van je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Lidia blijf je ook schrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 pestkop:o ga liever helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ik mis Vlaamsmeisje en Ans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Toineman ook met zijn gekokkerel, fitness en gezellige bijdragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Nu ik zo ga spitten in mijn geheugen: Kirk? Sophie? Aicha? Bekkie? Emmaroos? Woman? Onder andere. En zo kan ik nog wel een avondje doorgaan. (typefoutje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Spike. Ik weet dat je niet meer wil schrijven, maar ik mis je wel. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ben hier niet veel maar hoorde dat men Sailor ook mistte. Mij niet haha. Maakt ook niet uit. Hij heeft een zware operatie achter de rug en het gaat niet heel goed maar hopen dat het de pos. kant opgaat. Ik heb contact met familie van hem dus ben op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hoi Fibo. Dat stel ik erg op prijs. dank je :-) Miss eens dagje naar je stad komen met rondleiding? Is niet echt ver van hier. Groetjes Anders Ps : ik doe Sailor de groetjes, het is nogal ernstig maar het is een vechter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Helaas kreeg ik vandaag het slechte bericht dat Sailor vanmiddag is overleden. Hij was geopereerd aan een hersentumor die terugkwam na 5 jaar, en helaas ging de wonde niet dicht. Dit weekend kreeg hij een hersenvlies ontsteking erbij en dit werd hem fataal. Hij was een goede vriend van mij. Moge hij gelukkig zijn waar hij nu is. Hij was boeddhist. Ieder die hem kende hier vraag ik een kaarsje voor hem op te steken. Hier brandt hij al. Crematie is in besloten kring. Anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Sterkte met het verlies van Sailor. Het kaarsje brandt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goh Anders wat spijtig ben er even stil van veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Dank jullie voor het kaarsje. Iedereen die dit leest mag een kaarsje voor hem opsteken! Graag. Dat zei zijn zus net ook tegen mij. Hij was een goede vriend. Al jaren mailden we en hij is hier geweest en samen gegeten in Thorn en naar de Efteling geweest. Hij was een goed mens, altijd een lach ondanks zijn vele beperkingen en een pos. mens. Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Vrienden zijn als sterren je ziet ze niet maar ze zijn er altijd. dit staat op mijn kaarsenglaasje dat ik van Sha kreeg, en ik nam het mee het brandt nu voor jou Sailor in jouw wereld van nu, eindelijk zonder strijd en pijn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Lief van jullie. Dit mag op dagdraadje gepost worden maar ik doe het niet nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Anders, het kaarsje brand, lieverd. Heel, heel veel sterkte met het verdriet over je goede vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Anders, strekte gewenst. Je hebt een mooi mens om je heen verloren. Hier brandt een kaarsje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Anders, Ook ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van Sailor. Vandaag brand "de kaars" voor Sailor (en om jou kracht te geven). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 HIer brand ook een kaarsje Anders.. Voor jou en voor Sailor, je maatje Dat Sailor maar een behouden vaart mag hebben, naar zn laatste rustplaats. Sterkte Anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Anders, jee ben er ook even stil van! Kaarsje voor hem en zoals steunbeertje schrijft ........ voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Tobbertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 anders heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ja dat weet ik nog Jop. Hij zei nog "Goh, weet je dat dat heel lang geleden is geweest dat ik zo lang gelopen heb?". Ja dat was gezellig. God wat een leuke vent was dat zeg. Ik had ook het gevoel dat hij iemand was die iedereen accepteerde zoals die was. Ik hoop dat hij daar waar hij nu is, gelukkig is en zich weer vrij kan bewegen. Geen last meer heeft van zijn krakkemikkig lichaam. Lieve Sailor nu kan je tevreden zijn kerel. Je zware leven is voorbij. Anders, jij heel erg veel sterkte. Ik ben er van overtuigd dat het een hele fijne vriendschap is geweest, en daar kan je op terug kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Dank jullie allemaal voor jullie woorden. Ik kan het niet uit mijn hoofd zetten dat hij er niet meer is. Logisch ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden