albertina Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Ook ik heb een tijdje op andere fora geschreven,sinds een paar maanden ben ik daarmee gestopt.Ik heb mezelf uit laten schrijven om zo eerlijk mogelijkte zijn.De fora zijn besloten en je komt er niet makkelijk binnen.Begrijpelijk.Soms heb ik het idee dat het mij wel eens een beetje kwalijk wordtgenomen.Het heeft niets kwaads in de zin, een ieder kan en mag schrijven waarhij of zij behoefte aan heeft.Mij werd het teveel, het is niet bij te houden.Dus bij deze een uitleg waarom ik er ook door mijn opname zo weinig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik niet naar de meeting durfdeomdat ik bang was dat men mij anders zou bekijken omdatik opgenomen ben geweest.Tja, wel een opluchting om dat ook even neer te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Tina toch, ik snap het wel, maar het hoeft nietdat snap jij dan weer wel he:DIk vind je nog steeds een kei van een vrouwje bent door het diepste dal gegaanmoedig kom je terug hierbent eerlijk naar jezelf, ons en de mensen van de andere fora?Voor mij ben je een voorbeeld hoor, wie garandeert mij/ons dat ik niet ook terugval? Ik weet zeker dat ik ook de echte toets nog niet heb gehad.En ik hoop dat, mocht ik terugvallen, ik ook hier terug durf te komen, zoals jijdoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Tina,als ik van mezelf weet wie ik geweest ben....hoe zou ik dan over een ander kunnen oordelen ???.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Meiske, al een poos niet meer geweestgeen bericht = goed bericht bij jou, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst 18 december 2010 Tobbertje mis ik ook,Ben benieuwd hoe het nu met haar gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ha die JaneJa ja geen bericht van mijn kant uit ,dan gaat het goed hoor:DLieve Jane dat heb je goed gezien ,maar ben vreselijk druk met van alles en nog wat,Ben ook nog 10 dagen met manlief naar Isla Margarita geweestwas even lekker ontspannen ,maar nu er weer tegenaan,Bij deze een Warme knuffel voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Heerlijk Meiskeen ja ik heb alle vertrouwen in jouw wegblijven hoormaar miste je toch.Lekker vakantie gehad, nooit weg he, ik ook in Turkije,kunnen we er weer ff tegen.en de knuff komt retour (((:heart;)))fijne feestdagenen tot volgend jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ha Meiske, fijn dat het goed met je gaat Mocht je hier niet meer komen, alvast fijne feestdagen en op naar de 2 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Jane en Dhen Ook van hetzelfde hoor,fijne dagen:present:Met een warme knuffel van mij erbij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Ha wat een leuk draadje. Ik ben lang weggeweest en toen begon ik aan dit draadje en daar kom ik een hoop ouwetjes tegen Met mij gaat het wel goed, maar die rot drank had me plots weer in de wurggreep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik mis sommigen die het juist zo nodig hadden om hier support te krijgen, Madelief bv.En ook de anderen die meer willen dan alleen meelezen.Een flink aantal bekenden mis ik. Helaas.Ik hoop net als hen in te kunnen steken, daar waar het leerzaam is en helpend.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik snap niet zo goed wie je mist hoor behalve Madelief Cathy??Misschien doe je jezelf wel tekort door hier niet vaak te komenIn ieder geval wees welkom, lijkt me leuk om je weer is te spreken hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ben maar kort actief geweest. De manier waarop lag me niet zo en eigenwijs ook Het gaat goed. Geen 'terugval' meer gehad sinds...pff...7 maanden? Zoiets.Wat voor mij heeft gewerkt is eerst van de angststoornis af, daarna was alcohol direct geen issue meer.Daarom, zie niet zo goed wat ik hier nog moet inbrengen of steunen. Mijn invalshoek was anders, denk ik.Lezen doe ik heel af en toe en beperk me tot de DD en hooguit 's een nieuw onderwerp.Hoop dat het jullie goed gaat, je eigen weg zoekt en vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Denker, Marc, Muffin,Sunny enTobbertje ook al weer te lang weg??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Bethanie, Dymph, Isa, Anna Sophia, Oleander ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Oleander ja, weet je nog wel oudje???hoe zou het met dat maatje van je gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 laat los en heb vertrouwen, Jane....dat is mij toch geleerd....hoewel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik mis Druppie al een tijdje, waar zou ze uit hangen. Hoop dat we gauw horen of dat alles nog goed gaat met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Hallo Niwi, kom alleen even langs vandaag. Zag mijn naam staan dus reageer ik even. Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 en hoe vaart gij in dit leven, Beth ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Met vallen en opstaan en vallen en opstaan en weer vallen en...weer opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 als je dan hier eens bleef ?....voor de waakzaamheid ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Hoe bedoel je?Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Oh dat jullie op me kunnen letten bedoel je zeker. Nou ben eigenlijk niet voor niets hier weggegaan. Voelde me niet meer zo veilig op het forum en nogal gekwetst. Maar ja, het zou me ook wel weer goed doen nu, een beetje extra steun want sta nog maar net weer 1 dag droog. En waar ik niks mee kan probeer ik me gewoon niks meer van aan te trekken. Hoop dat ik weer mezelf kan zijn op het forum want dat durfde ik niet meer. Bedankt voor je reaktie en je vraag waar ik was. Heb nog een tijdje contact met Drup en Dympf gehad maar nu niet meer, helaas, wel jammer. Om privacy redenen kan ik hier verder niks over zeggen. Als ik toch weer eens contact krijg zal ik zeggen dat er hier naar ze gevraagd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden