nancy Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Gefeliciteerd Romualdus ! Ik hoop dat het bij mij ook zo goed gaat werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ja Romualdus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Hoi Nancy, anderhalve week (?) bezig nu... Zit je al 3x 10mg. ? én ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Hoi BB, ja het gaat heel goed hier, ik zit nu idd op 3 x 10 mg, aankomend weekend had ik willen verhogen naar 3 x 15 mg, maar dat kan niet, dan kom ik niet uit. Het duurt nog ongeveer twee weken voor ik de zending van InhouseFharmasy.biz binnen heb, dus heb even uitgerekend hoeveel ik per dag kan gebruiken. Tot nu toe geen bijwerkingen, hoogstens wat suf, maar dat kan ook komen door de griep van afgelopen twee weken, hahaha! Ennuhhhh, weinig tot geen trek hier!!! Helemaal onwennig! Durf nog even geen conclusies te trekken, maar het lijkt erop dat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goedemiddag Nancy. Fijn dat je zo goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Tja ...hier kon ik op wachten, hahaha nou...vooruit dan maar. maar niet verder vertellen hoor , anders denken ze nog dat ik er rijk van word, haha wel je adres even per PB ! aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zomaar toesturen.... ik ben het met Kirky eens linke soep .... Iets zomaar gaan slikken zonder begeleiding van een arts. Maar goed, het is mijn lijf niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 oh dus dat ist je krijgt provisie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 je hebt gelijk kameleon, geef kurky een hand en blijf samen in dromenland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ha Jane, waar dacht je anders dat ik die Porsche van kon rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 uhm, toch niet over mij he??? Omdat ik enigsinds interesse toon im moleculetjes die de hersens beinvloeden. Trouwens wat Kirky aanhaalde (gelijkenissen met GhB etc) daar had ik het weeeeeeken geleden al over. Ook op het AA draadje heb ik ooit eens iets gepost en dat vonden ze ook redelijk "vreemd" (niet vreemd in de slechte zin, nee). maar men mag toch "zoekende" zijn niet? En ach, kame, wat betreft meds opsturen , daar heb ik niet zo n problemen mee. Het feit dat je iemand vraagt iets op te sturen wil over het algemeen toch ook zeggen dat je weet over wat je het hebt niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hé, der gaat hier toch niet gedeald worden? Wat is dat voor onzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik ben het met Jaap eens. Nogal onverantwoord, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik vind het woord "figuren" eigenlijk beledigender dan het woord "geschift". De suggestie "onder invloed" maakt ook iedere volwassen discussie onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 VM, het geeft mij een naar gevoel.. men moet niet gaan experimenteren. Ik vind dat gevaarlijk, een mens in nood grijpt vaak alles aan.. zonder zich bewust te zijn van de eventuele gevolgen. Daarnaast is deze handel naar mijn gevoel net als met drugs.. het eerste is gratis daarna betaal je het dubbele. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 GOEDEMORGEN allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hoi Smikkie, héél verstandig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goedemiddag forummers, Baclofen blijft nog steeds goed werken, zie hier menig toerist zich tegoed doen aan halve liters bier maar doet mij niets meer. Ik moet hier gewoon bij deze tropische temperaturen eraan denken dat ik op tijd water drink om uitdroging te voorkomen. Ik zit nog steeds op de 3x 10 mg. per dag en heb nog geen noodzaak dit te verhogen. Ik blijf mij verwonderen en ben dankbaar dat ik medewerking van mijn arts kreeg. Dit is dankzij bl. de langste periode die ik droog sta en nu zonder enige craving/zucht. Hopelijk werkt het bij andere gebruikers ook zo goed, ik gun het ze van harte. Romualdus, Indonesië Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: kameleonDaarnaast is deze handel naar mijn gevoel net als met drugs.. het eerste is gratis daarna betaal je het dubbele.quote> "foutje"....het is blijvend gratis !uw "zorgverzekeraar" vergoedt ! (als je die betaald (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 maar goed, alle gekheid op een stokkie, mogen wij "baclofen genieters" misschien rustig doorgaan, zonder inmenging van NIET geïnteresseerde ? Mijn dank is groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten