Yana Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Jee, wat fijn @lady jane dat het beter gaat. Dat wordt een extra lange dikke knuffel als ze weer thuis is. Heerlijk, ík ben al opgelucht, kun je nagaan hoe het voor jou moet zijn. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Gisteren een uitgebreide lunch ter gelegenheid van een verjaardag. Iedereen champagne vooraf… ik heb gewoon gevraagd of er toevallig ook alcoholvrije champagne was. En ja! die was er!! Heel blij mee. Spa rood is ook goed natuurlijk. Alleen soms heb ik er niet zo’n zin in. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Wat een opluchting @lady jane! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Wat fijn @lady jane! Ben zo blij voor jullie. Ik ben gisteren ter huwelijk gevraagd! De meiden hadden een shirtje aan, wil je met onze papa trouwen? Allebei een roos in de handen en S had een grote bos. Wat was mijn antwoord denken jullie? karin123, Rosee, bumperjim en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Wat leuk @niks!!! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Wat leuk om te horen dat jullie gaan trouwen @niks. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 2 uur geleden zei niks: Wat fijn @lady jane! Ben zo blij voor jullie. Ik ben gisteren ter huwelijk gevraagd! De meiden hadden een shirtje aan, wil je met onze papa trouwen? Allebei een roos in de handen en S had een grote bos. Wat was mijn antwoord denken jullie? gefeliciteerd @niks een mooie strik om jullie gezin♥ niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei lady jane: Nou lieve mensen, jullie wensen en mijn kaarsjes en haar anti biotica lijken te werken. De koorts is gezakt naar 39,eneenbeetje de artsen en ziekenhuis kunnen niets vinden in haar bloed dus de laatste arts geeft toestemming tot het bij rusten te houden en dan mag ze verder trekken als de temperatuur goed blijft. Ze heeft heel veel fruit gekocht en eet daar veel rijst. komt goed dus, en ik kan lekker in nederland blijven. dankjulliewel voor het meeleven, was echt even fijn. Heel blij voor je!! Kan me echt goed voorstellen dat hierom wel even het paniekniveau op 10 stond. Ook echt allesbehalve onterecht bij 42 graden koorts. Doodenge temperaturen... 24 april 2023 bewerkt door Strijkbout lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Wauw @niksgefeliciteerd! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden