ikkanhet Geplaatst 2 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 Dank je wel @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 6 uur geleden zei Emmy: Goedemorgen allemaal, @ikkanhet gefeliciteerd met je 10 maanden!! Dank je wel @Emmy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 Zo, de missie is voltooid voor vandaag.Heel veel vragen beantwoord, ook hoe ik vroeger was, als kind. Over 3 weken nog een sessie met hopelijk mijn zus erbij, want hij moest iemand hebben, die mij ook als kind heeft meegemaakt. Dan heeft hij een goed beeld en aan de hand daarvan gaan ze bekijken, wat eruit komt. Zweet me rot, dus nu even bijkomen. Ook de laarsjes nog opgehaald. Ik vind het goedzo voor vandaag. De hond had weer een poepje op de hondenluier gedaan.Ze heeft er steeds meer moeite mee, als ik weg ben.Daarom straks, als het vrouwtje wat tot zichzelf is gekomen, maar even wandelen. Nu was de eerste prioriteit eten, voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 Heel veel beterschap @Spirit Hier zo met zus naar de bingo. Morgen komt een vriendin me ophalen en weer een bingo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 Droge afmelding rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 Hoi @kruidenthee67ik zag je wel….! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 @ikkanhetgefeliciteerd. Heel fijn je zo mee te maken. @Spirit ik heb je gelezen. Houd vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 Droge afmelding. rapilos, Hadocque en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 net The Whale gezien. ongelofelijk, wat komt dat binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden