Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 november 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Het is nog vroeg en natuurlijk stikdonker buiten. 
Maar ik was al zo'n poos wakker dat ik er toch maar uit ben gegaan. 
Een lekker bakje staat inmiddels klaar. 
Het is weekend, ik 'moet' niet veel vandaag, ik ga me maar eens buigen 
over mijn gedicht en surprise voor degeen die ik heb getrokken voor Sinterklaas. 
En natuurlijk de kleine k'dootjes bij elkaar sprokkelen... 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png
@Lika ik hoop dat je niets hebt overgehouden aan jouw val, rustig aan vandaag hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt weer een nieuw iemand op een hondenclub vandaag. Die had mij gisterochtend gemaild. En omdat ik nog niet geantwoord had, gistermiddag ook gesms't. Dus ik de mail beantwoorden en toen de sms teruggebeld want daar stond zn naam niet bij dus ik dacht dat het 2 verzoeken waren :(  Sommige mensen lijken te denken dat er achter zo'n hondenclub emailadres een secretaresse zit die de hele dag naar nagels zit te vijlen en dan binnen 2 seconden een antwoord stuurt. Terwijl ik gewoon in een vergadering zit of zo.

Zn hond is 6,5 jaar en hij heeft er al 6,5 jaar problemen mee dus hij komt na 6,5 jaar aankakken maar dan moet er dus wel nog dezelfde ochtend geantwoord worden B) Kheb al een beetje een hekel aan de man, maar dat is niet netjes bj, even gewoon neutraal vriendelijk zijn straks :D 

Er zijn ook anderen die komen 1 keer, dan vinden ze het leuk en nemen ze de 2e keer meteen een thermosfles thee mee voor de hele groep :heart: 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, ja, mensen kunnen veeleisend zijn, hebben vaak niet door dat je het er ook maar bij doet. 
In mijn vorige woonplaats was ik ook lid van de hondenvereniging, elke zaterdagochtend trainen  (de laatste jaren zat ik ook in het bestuur)
En na afloop lekker een bakje koffie of thee en de vorderingen bespreken. 
We hadden een mooi 'cluibhuis' op het terrein, heerlijk. 
Dat heb ik hier best wel gemist in het begin. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de Covid waren we heel klein geworden, nog maar net genoeg voor de terreinhuur. Toen ben ik een flink offensief begonnen met nieuws op facebook en visitekaartjes bij de dierenartsen en nou zijnnwe ruim verdubbeld. 

En nu missen we wat coaches, te veel mensen te weinig die er wat van weten.

Sowieso zijn er geen professionals, die kunnen we niet betalen. Alleen holenbeer maar die begint net, als die wat succes krijgt dan is ze de hele zaterdag druk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden 2 trainers die hadden wel de papieren, maar beiden werden ze kort na elkaar 
zwaar ziek, gelukkig zijn ze allebei weer helemaal opgeknapt, maar het was wel het begin van het einde van de club. 
Zo'n beetje toen ik verhuisde werd de boel overgenomen en was het einde van een 'tijdperk'... 
Ja, het was een heerlijke tijd. 
En dat clubhuis was oud, maar ruim en lekker warm in de winter. 
En gewoon lekker alles op zijn jan-boeren-fluitjes verder, 
wel hielden we ons goed aan de regels bij examens. 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

En laat ik nou net geen papieren hebben hahaha... 
Maar wel leuk idee trouwens, dankje. 
 

Heb ik ook niet hoor. Je hoeft alleen maar net iets meer te weten dan de nieuwelingen.

Kwam laatst een mevrouw met een hond van 6 maanden die pieste 's nachts in huis. Vertel me eens heel precies hoe dat gaat dan, vroeg ik, en toen bleek dat de hond 's nachts in de garage pieste. Piest hij ook in het huis zelf? Nee. Nou dan laat je de hond 's avonds heel laat nog ff uit en dan in huis slapen, niet in de garage. Ging meteen goed. Met boerenverstand kom je een heel eind. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat erg die vrouw.... jeetje... daar hoef je inderdaad niet voor 'geleerd' te hebben... 
Mooi, ik ga aan de slag hier, onderwijl droom ik door over la douce France..... 
Jij een fijne dag hoor Jim, rustig aan dit weekend. 
En sterkte met die meiden van je. 
Je mag rustig tegen ze zeggen dat de schatkist een bodem heeft en dat die in beeld is inmiddels, dus dat ze zelf de handjes uit de mouwen moeten gaan steken. 
NIks mis mee. 
En laat ze hun eigen fouten maar maken, dat helpt ze, net zoals teleurstellingen en verdriet wat op hun pad komt. 
NIet vertellen hoe ze het beter kunnen doen, moeten ze zelf achter komen... 
Wel laten merken/weten dat je er bent voor ze als ze je nodig hebben.... 
Hé, loslaten is moeilijk, retemoeilijk, maar nodig... en die steen op je maag, hij verdwijnt weer hoor.... 
Fijne dag Jim! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, voor de wekker aan om half 7 wakker....? Gebeurt niet vaak... Maar ik mag om 9 uur alweer aantreden bij bootcamp. Ik had het zo koud.. Eerst maar eens een warm bad met koffie. 

Ik ga vandaag of wat in de tuin doen of motorrijden... Het wordt vandaag mooi weer hier in Assen. 

DAGPACT:
Yvonne 
Genoeg

Fonny

Freekie 

bewerkt door Freekie
Typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...