Spring naar bijdragen

Maandag 10-10-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

Wie heeft in vredesnaam ooit bedacht dat we in stenen huizen moeten wonen?
Slechtste idee ever. Net een gevangenis met alleen maar "moetjes" te doen.

Elke dag hetzelfde saaie bestaan.

Boehoe!... ik mis m"n boot en de vrijheid!:(

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan ik me voorstellen @Remi1.

Hier een doe en regeldag vandaag.Niets komt vanzelf aanwaaien.Vanochtend al mijn spullen, die ik had veranderd in huis, samen met buurman weer teruggezet naar het "oude vertrouwde".Ik ga me voorlopig dit mezelf ook niet meer aandoen.Mijn psycholoog had toch gelijk, het geeft extra onrust.Niet goed voor mij.Stapje voor stapje, kom ik er wel weer.

Vanavond weer lekker naar toneel, naar de andere maffe mensen.Heerlijk!

Ben benieuwd welke rol ze hebben toebedeeld aan mij.Ik was er verleden week niet bij.

Even voor de inwendige mens zorgen nu.Soep met een boterham!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hé @Spirit? Wat heeft dat huishouden nou steeds voor zin denk ik dan. Poets al jaren op dezelfde ramen om. Wasting time.

Als er nog thuiswonende kinderen zijn vind ik een vast honk belangrijk maar dat hebben wij immers niet meer. Dan wordt ik 50 bijna hoop ik en dan denk ik doe dan nog wat leuks ipv altijd hetzelfde blijven doen. Voor we het weten is het leven voorbij gevlogen en is er niks of weinig bijzonders beleeft. 

Misschien zit ik in leeftiijdscrisis. Kan ook want 50..:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu 60 plus en ik ga ook steeds meer beseffen, wat nu eigenlijk nog belangrijk is in het leven.Dat zijn gewoon de kleine simpele dingen, die je gelukkig maken, waar je ook geluk uithaalt.

Had ook 10 jaar geleden niet kunnen denken, dat ik zou genieten van een accordeonorkest op de zondagmiddag en geen valse noot gehoord he?

De boel vergrijsd wat om je heen, maar je groeit netjes mee met de rest.Happy socks en goede, sportieve schoenen.Ik zag er meer van gisteren.Ben ook veel rustiger geworden en ben veel meer in staat,te accepteren, hoe ik nu in het leven sta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best moe.Weet niet of ik de fut nog wel heb, om naar toneel te gaan.Geen energie meer voor.Ik ga maar eens goed naar mijn lichaam luisteren en niet gaan, terwijl ik futloos ben.Sommigen zijn ook best druk in de groep.Niet denken dat ik onmisbaar ben nu.

Aan mezelf denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohw wat een gedoe vandaag.

Had nochtans netjes een planning opgesteld, maar komt er vanavond onverwachts een oude vriend aangezet (terwijl mijn werk kantje boordje nog niet rond was), die mee aanschuift aan tafel. Op datzelfde moment komt mijn jongste thuis helemaal over haar toeren omdat ze haar schoolrugzak op de trein is vergeten. 

Geen probleem, ik schiet wel even in actie. Welke trein lieverd? OK, die heeft eindstation daar. Geen gehoor op het nummer van het station (algemeen nummer van de nmbs, na een kwartier naar een ratelbandje te hebben geluisterd ingelegd). Formulier ingevuld voor verloren voorwerpen van de nmbs, krijg ik een bericht terug dat ze me binnen de zeven dagen terug zullen contacteren om te laten weten of het verloren goed al dan niet gevonden werd. De schoolrugzak van mijn dochter, alarm, huiswerk en toets morgen, hoe lossen we dat op?

Ondertussen de vriend buiten gewerkt, de andere dochter naar atletiek gebracht en het plan afgewerkt. Oef zou je denken maar nee.

Mijn gedachten blijven ratelen en de wijnfee komt op bezoek. OK doe me maar eentje dan. Hoe kan ik de verantwoordelijke van de verloren voorwerpen op de trein bereiken? 

Krijg ik een telefoontje van een jongen die de rugzak van de jongste op de trein heeft meegenomen. Hij en zijn vriendin wonen op een uur rijden van hier, maar zijn al onderweg om de verloren rugzak terug te brengen. Dat verdient een bonus. Zeker omdat haar identiteitskaart, haar abonnement voor de trein, haar schoolboeken (welke juist kind?) en heel haar en mijn hebben en houden erin zaten. 

Waarom houdt niemand zich aan mijn planning?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Renee80:

Waarom houdt niemand zich aan mijn planning?

Ik hoop dat je die wijn uiteindelijk hebt laten staan?
En wat een schitterend gebaar dat die jongen dat eind gaat rijden om de rugzak van jouw kind terug te brengen... 
Hij heeft zelfs nog voorbij jouw planning gehandeld. 
Het lijkt me dat alle ergernissen van de rest van de dag daarbij in het niet verdwenen toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Ik hoop dat je die wijn uiteindelijk hebt laten staan?
En wat een schitterend gebaar dat die jongen dat eind gaat rijden om de rugzak van jouw kind terug te brengen... 
Hij heeft zelfs nog voorbij jouw planning gehandeld. 
Het lijkt me dat alle ergernissen van de rest van de dag daarbij in het niet verdwenen toch? 

Nee heb ik niet, dus terug bij af.
Het was gewoon even teveel bij elkaar om allemaal te verwerken.
Inderdaad heel lief van die jongen en zijn vriendinnetje om dat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...