nancy Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Beterschap @Claudius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Beterschap @Claudius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Dat klinkt serieus @Claudius Moet je in het ziekenhuis overnachten of mag je thuis herstellen? Veel beterschap! Ik was vanmiddag voor mijn werk in de buurt van een vriend en we hadden afgesproken om samen te gaan lunchen. Dat doen we regelmatig, en meestal neemt hij een biertje en ik een wijn. Ik was me dus al heel de voormiddag aan het voorbereiden welk excuus ik zou verzinnen. Bestelt hij een cola zero! Ik zeg dus gewoon ja ik doe wel met je mee en ik mompel iets over 'nog veel werk deze namiddag' en daarmee was de kous af. Was heel gezellig, we hebben nog buiten kunnen zitten en van het zonnetje genoten. Spirit en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 En ik lust eigenlijk helemaal niet zo graag cola zero Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Ik moet overnachten ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Goed gedaan @Renee80 aan de cola Sterkte @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 De arts is juist nog langs geweest, hij had mij om acht uur deze morgen geopereerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Sterkte en beterschap Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Hier heel de dag al niet echt lekker hoofdpijn en een brak/misselijk gevoel. voorheen zeker een reden om te gaan drinken. bahh,het lijkt wel of ik een kater heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Ik wens je een voorspoedig herstel @Claudius! Houd vol @Zbb. Gewoon door…. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Droge afmelding voor vandaag. Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden