Remi1 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Nou @Renee80 dan draai je je klokje maar even terug naar vanmorgen naar toen wanneer je je op de dagpact gezet had? Waarom had je dat gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Omdat ik het weekend nuchter wil doorbrengen. Ga ik doen ook. Het voelt echt als lichamelijke trek. Ik wil het niet, maar het is er zo ingebakken dat ik op vrijdag mijn shot krijg... Remi1, Toos en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Hier ook de verleiding weerstaan om in de super een fles wijn in mijn mandje te zetten. In gedachte de tijd een paar uur verder gezet en toen hoefde ik niet zo nodig meer. Een fles is toch nooit genoeg. Dan maar beter niks. rapilos, Soberbunny3, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 (bewerkt) Juist ja. Ik snap het wel denk ik. Ik was niet een binger en ook niet een weekend- drinker. Ik dronk 24/7 maar begon meestal rond 11 uur in de ochtend hooguit( ook wel eerder maar 11 uur was uiterste) en toen ik dat wilde doorbreken voelde ik aan me lichamelijk gestel gewoon al dat het 11 uur was. Daar hoefde ik niet voor op de klok te kijken. (Even voor de duidelijkheid ik ben geen gestopte drinker/ onthouder.) 23 september 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Wat schaft de pot? Hier kibbeling met worteltjes en groentenrijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 vis, geglaceerde wortelen en zoete aardappel uit de oven. Vorige week op de markt van rotjeknor 5,2 kg zoete aardappels voor 2,-- gekocht dus voorlopig eet ik die elke dag. geen straf. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Wat zijn geglaceerde wortelen? @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Witte rijst met boter basterdsuiker kaneel en saté. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 bospeen op bakblik leggen mengsel van wat olie, citroensap en ahornsiroop erover en alles met de rest van het eten in de oven garen aan mij zal Poetin nog weinig verdienen aan duur gas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Pizza tonno ristorante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Juist terug van een info-avond op de school van de oudste (yep op een vrijdagavond). Welterusten, ik kruip onder de wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Ben gisteren hard gevallen met mijn fiets. Vanuit bijna stilstand. Gewoon omdat hoofd en lichaam even niet aansluiten. Drie weken geleden ook van de trap gevallen. Gas terug. Ik ben niet in balans. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Dat is schrikken @Lika.Rustig aan maar he? Hier weer een droge afmelding voor het dagpact. Zo'n vrijdagavond blijft toch altijd even een dingetje. Nu nog even nagenieten van al die adrialine en al die andere geluksstofjes die zijn vrijgekomen. Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden