Donder Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goedemorgen. Welkom op dit forum @nikezonnestraal en @Baskeman. Baskeman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goeiemorgen frummers en goeiemorgen @Donder en @ikkanhet.. Eerst maar even een bakje voor ik aan de slag ga. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goeiemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ik ga aan de slag. Voordeel van een paar dagen bezoek krijgen is dat ik ineens heel veel gepoetst krijg. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goedemorgen! Bakje koffie dan maar om op te starten Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goedemorgen Ikkanhet..Donder..Yvonne..Freekie!! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Ik ga aan de slag. Voordeel van een paar dagen bezoek krijgen is dat ik ineens heel veel gepoetst krijg. Ik begrijp het...blijft de bende slapen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers 8 uur wakker, wat een uitslapen ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goeiemorgen @Fonny en @lady jane Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goedemorgen allemaal. DAGPACT Fonny Roberto Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goeiemorgen @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Appelcake zit al in de oven (was meer werk dan ik dacht). Straks was ophangen, cake uit de oven, brood mee en op de fiets naar de tuin Eerst nog wat bankzaakjes regelen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 uur geleden zei Fonny: Ik begrijp het...blijft de bende slapen????? Nee gelukkig niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goeiemorgen @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet Ik ga eens aan de slag hier toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goedemorgen alle vroege vogels!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. DAGPACT Fonny Roberto Hoe gaat het Roberto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 DAGPACT Fonny Roberto Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Wat meer ruimte in mijn hoofd gelukkig.Had de afgelopen dagen het idee, dat er niets meer bijkon en dat is linke soep voor mij. Terugval ligt dan altijd op de loer. Gelukkig sta ik er niet alleen voor en kan ik goed delen, bij mensen die heel discreet zijn. Vanmiddag fysio en vanavond AA. Nu eerst koffie met een gebakje(die gaan altijd per 2 bij de suup),dus lekker nog eentje over Fijne dag allen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 17 minuten geleden zei Spirit: DAGPACT Fonny Roberto Spirit zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 uur geleden zei Zbb: Goedemorgen Goedemorgen Zbb..hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen Zbb..hoe gaat het met je? Naar omstandigheden wel redelijk,het ergste heb ik wel gehad. zit er vandaag vooral geestelijk doorheen bedankt voor het vragen 31 augustus 2022 bewerkt door Zbb Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden