rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Een hele goede morgen allemaal. Was om 6.10 al wakker en er maar uit gegaan Valt me op dat veel van jullie ook al heel vroeg uit de veren zijn Dus...het hele ochtendritueel al achter de rug ( oefeningen, meditatie , ochtendgym) ook hier alles vannacht wijd open gehad het is nauwelijks afgekoeld vannacht Maar...dit is de laatste warme dag We gaan nog 1 plak nacht tegemoed en dan worden de temperaturen weer normaal gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ja, moet echt verschrikkelijk zijn @ikkanhet.. Jij ook een goedemorgen Rapi, ja, het was echt niet prettig vannacht, hier ook slecht geslapen en raar en naar gedroomd door de warmte. Nou droom ik eigenlijk meestal wel vervelend, maar dit was dubbel Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Nee, die vreselijke afkick verschijnselen zoals omschreven ken ik gelukkig ook niet. Net als 24 uur door drinken, kan ik me werkelijk niet voorstellen Toch vind ik dat ik problemen (lees vaak afhankelijk) ben van alcohol Hevig verlangen naar een wijntje bijvoorbeeld en dan niet kunnen stoppen na 1 glas, maar pas na vier ofzo, of liever nog, de fles moet leeg. Niet altijd hoor, maar vaak wel Dus..nu weer ruim een week goed op de rit Jo-jo- jo-jo..... Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 De dappere strijders onder ons die zijn gevallen, we hebben je nodig in de strijd tegen de alcoholische bastard! Geef niet op failing forward Je bent een belangrijk onderdeel van ons Fonny en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Nou, @Yvonne, Heb eigenlijk best redelijk goed geslapen, maar ja super vroeg wakker, dat dan weer wel Vervelend die dromen, gelukkig is het nu weer dag he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 7 minuten geleden zei rapilos: Dus...het hele ochtendritueel al achter de rug ( oefeningen, meditatie , ochtendgym) I like your ochtendritueel rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei Soberbunny3: I like your ochtendritueel Wat let je om het ook te doen @Soberbunny3 Vergt wel wat dicipline, maar altijd blij, als ik het gedaan heb Soberbunny3 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ja hier als ik wakker werd meteen weer de fles aan de mond en er overal hebben staan voor het geval er iemand hier was en overal de mond verfrissers hebben staan/liggen. Is echt totaal geen leven. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Wat moet jij dan blij zijn, dat je nu al zo,n tijd sober bent @ikkanhet Echt heel fijn zoals het nu gaat En ja, al die kwaaltjes... Het kan zomaar zijn dat het nu ook wat harder binnen komt omdat alcohol verdoofd en onverschillig maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Wees inderdaad maar blij dat je er af blijft nu @ikkanhet. En wat betreft die kwaaltjes....ja, ik sluit me bij Rapilos aan wat dat betreft. En misschien had je ze het ook niet zo door omdat je je al zo verschrikkelijk beroerd van de drank voelde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Kreeg gisteren trouwens de afrekening van de verwarming (wij hebben blok verwarming ) Bijna 900 euro bij betalen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Wat moet jij dan blij zijn, dat je nu al zo,n tijd sober bent @ikkanhet Echt heel fijn zoals het nu gaat En ja, al die kwaaltjes... Het kan zomaar zijn dat het nu ook wat harder binnen komt omdat alcohol verdoofd en onverschillig maakt Ja ben ik ook echt super blij mee vandaag dag 116. Zou best kunnen maar RLS merk je goed met of zonder drank. Kan gelukkig 19 september bij de neuroloog terecht. rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei rapilos: Kreeg gisteren trouwens de afrekening van de verwarming (wij hebben blok verwarming ) Bijna 900 euro bij betalen he bah wat een zonde geld he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ja, zeker zonde geld Kan je een hoop leuke dingen van doen Maar ja, wil ook niet in de kou zitten, en ik realiseer me dat we toch maar de luxe hebben van een warm huis dat is in een hoop armoe landen wel anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Ja, zeker zonde geld Kan je een hoop leuke dingen van doen Maar ja, wil ook niet in de kou zitten, en ik realiseer me dat we toch maar de luxe hebben van een warm huis dat is in een hoop armoe landen wel anders Ja en niet alleen in armoe landen. In Nederland ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zie op facebook steeds meer schrijnende verhalen voorbij komen en zelfs mensen die om eten etc vragen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Morning. Aan de slag! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 19 minuten geleden zei ikkanhet: Ja hier als ik wakker werd meteen weer de fles aan de mond en er overal hebben staan voor het geval er iemand hier was en overal de mond verfrissers hebben staan/liggen. Is echt totaal geen leven. Kanjer!!!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Goodmorning @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 6 minuten geleden zei ikkanhet: Zie op facebook steeds meer schrijnende verhalen voorbij komen en zelfs mensen die om eten etc vragen. Nou ja, dat bedacht ik me dus ook in Nederland schijnen er ook mensen te zijn, die in de moeilijkheden komen. ik ken ze niet, maar de verhalen zijn er wel degelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Me buurman heeft eten en drinken gehaald vanochtend voor me ik tril als een gek,in een keer naar nul vond hij ook heen goed idee ik zet de wekker om de twee uur om niet te zwaar af te kicken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 (bewerkt) Heel goed idee juist. Gewoon erdoor. Niet de harde kantjes eraf halen. Horen erbij. 25 augustus 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Alcohol en medicijnen, je bent lekker bezig @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ik had de antes geapt en nu een paar dagen reageert ze omdat ze vrij was ze gaan me proberen opnieuw aan te melden Roberto, Francoise en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden