Claudius Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 DAGPACT FONNY Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Bedankt weer voor je commentaar . @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Markt, boswandeling, kinderboerderij, kopje koffie op terras. Kindjes nu schoon op bed, wij zo nog even bubbelen. Leven is zo gek nog niet. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dat doe je goed, @niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 13 minuten geleden zei niks: Markt, boswandeling, kinderboerderij, kopje koffie op terras. Kindjes nu schoon op bed, wij zo nog even bubbelen. Leven is zo gek nog niet. Klein geluk @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Weer BBQ overleefd @rapilos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 10 uur geleden zei lady jane: Weer BBQ overleefd @rapilos? Barbecue is vanavond Jane, gisteren mosselen gegeten met schoonzus lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 oeps, ik word oud en vergeetachtig haha nou genieten maar van het eten vanavond ook het smaakt altijd zo lekker als je smaakpapillen niet zijn verdoofd door alcohol (vind ik dus) ik drink zelfs geen water ofzo meer als ik eet ook niet meer als ik met anderen eet rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 als ik eet dan eet ik dat heet mindfull eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Zal ik doen als de bieb. M heeft, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Niet dus helaas Ik schrijf full vast ook niet bewust/zomaar met dubbel l A3 Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden