Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goedemorgen vroege vogels!!☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny Jij bent vandaag de vroege vogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goedemorgen. Dagpact: Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Hoe gaat het Fonny? Lukt het al een beetje om de strijd los te laten en te genieten van je alcoholvrije dagen? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goedemorgen ikkanhet en yana!!! Yana....het is moeilijk...je komt jezelf vaak tegen..vluchten gaat niet meer...voel me nog niet echt beter na 10 dagen...maar we geven niet op..dank je bolletje, rosa45 en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goeiemorgen @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 8 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Fonny Jij bent vandaag de vroege vogel. Altijd vroeg...voor 6 uur...ik slaap slecht Hoe gaat het met jou? Plannen voor vandaag? Iets leuks doen...idd afleiding zoeken....nog eventjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 11 minuten geleden zei Yana: Goedemorgen. Dagpact: Yana FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 7 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen ikkanhet en yana!!! Yana....het is moeilijk...je komt jezelf vaak tegen..vluchten gaat niet meer...voel me nog niet echt beter na 10 dagen...maar we geven niet op..dank je Ja het is zeker moeilijk maar zo de moeite waard. Je kunt het dat bewijs je toch maar even. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 4 minuten geleden zei Fonny: Altijd vroeg...voor 6 uur...ik slaap slecht Hoe gaat het met jou? Plannen voor vandaag? Iets leuks doen...idd afleiding zoeken....nog eventjes Best goed nu gisteren met mijn man het voetballen gekeken. Hem lekker zijn pilsje laten drinken ook. Vond het zelfs stinken, rook het op afstand. Maar had geen trek. Weet nog niet wat we vandaag gaan doen dadelijk nog ff family meeting. Jij plannen voor vandaag? Heb jij ook een partner die je hierin steunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Best goed nu gisteren met mijn man het voetballen gekeken. Hem lekker zijn pilsje laten drinken ook. Vond het zelfs stinken, rook het op afstand. Maar had geen trek. Weet nog niet wat we vandaag gaan doen dadelijk nog ff family meeting. Jij plannen voor vandaag? Heb jij ook een partner die je hierin steunt? Je gaat goed!!! We zijn bijna weer het weekend door!!! Mijn man steunt me in alles, gelukkig Vandaag geen plannen. Misschien sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Je gaat goed!!! We zijn bijna weer het weekend door!!! Mijn man steunt me in alles, gelukkig Vandaag geen plannen. Misschien sauna Dat is fijn he dat je het samen kunt doen. En je zit al in de dubbele cijfers dus je gaat hartstikke goed. Hier vandaag dag 70. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Niet te vaak tegen jezelf zeggen dat het moeilijk is; dan wordt het een selffulfilling prophecy. Als je het positief benoemt wordt het vanzelf makkelijker. Fijn, weer een heldere dag voor de boeg. Ik zal mezelf vast tegenkomen, gezellig! (is maar een tip hè, lekker doen wat voor jou goed voelt) Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Het is toch niet moeilijk @Yana het is appeltje eitje oftewel peace of cake Fonny en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goedemorgen! Dagpact: Yana FONNY Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 12 minuten geleden zei ikkanhet: Dat is fijn he dat je het samen kunt doen. En je zit al in de dubbele cijfers dus je gaat hartstikke goed. Hier vandaag dag 70. 70 dagen IKKANHET!!!!WOW!!!! dit wordt gebak bij de koffie!!!☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goeiemorgen @Maja Wat mij betreft hangt het hele slagen van niet drinken echt samen met je mindset niet meer en niet minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Zojuist zei Fonny: 70 dagen IKKANHET!!!!WOW!!!! dit wordt gebak bij de koffie!!!☕️ Dank je, ja echt wel dat is wel een feessie waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 En deze feestjes gaan heel heel vaak herhalen!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Goeie morgen gij allen. Even een nieuw weekpact gaan starten. Hebben jullie gehoord dat er hete dagen aankomen? Ik blijf dan mooi binnen, mij niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Ja voorheen was alles een feestje waard maar feestje betekende drank dus je kon het zo gek niet bedenken of ik had feest. Nu vieren we het anders en nu ik eenmaal zover ben wil ik absoluut niet meer terug. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 12 minuten geleden zei ikkanhet: peace of cake Ik ben er niet zeker van of je zelf doorhebt hoe leuk deze is ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Zojuist zei bolletje: Goeie morgen gij allen. Even een nieuw weekpact gaan starten. Hebben jullie gehoord dat er hete dagen aankomen? Ik blijf dan mooi binnen, mij niet gezien. Goeiemorgen bollewolletje ja ik blijf ook binnen met mijn beste vriend de airco. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 4 minuten geleden zei Yana: Ik ben er niet zeker van of je zelf doorhebt hoe leuk deze is uhm dat weet ik niet omdat ik niet weet hoe jij het bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Fijn hé ikkanhet zo'n airco? Zeker nu het klimaat zo veranderd. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden