ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Goedemorgen ikkanhet en goedemorgen frummers. Het is weekend, de zon schijnt en er staat een bakje klaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Goeiemorgen @yvonne neem wel eerst koffie. Sta weer op met een hartslag van 111. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Jeetje, dat is pittig hoog... Maar is koffie dan wel zo goed, daar gaat je hartslag toch ook nog van omhoog? Misschien toch maar een theetje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: Jeetje, dat is pittig hoog... Maar is koffie dan wel zo goed, daar gaat je hartslag toch ook nog van omhoog? Misschien toch maar een theetje???? Ja de koffie moet ook minder, zei de cardioloog ook. Maar stapje voor stapje geniet er zo van. En de hoge hartslag is meestal net na het slapen daarna meestal weer beter. Moet veel aanpassen ook gezonder eten en minder snoepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Je hebt stap 1 gezet, dan gaan de vervolgstappen ook vast lukken. En dat minderen van koffie.... ook dát kun je hoor ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 6 minuten geleden zei Yvonne: Je hebt stap 1 gezet, dan gaan de vervolgstappen ook vast lukken. En dat minderen van koffie.... ook dát kun je hoor ikkanhet Ja dat gaat zeker lukken ook het minder snoepen. Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Zo, en nu snel aan de slag hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Volgende week een afspraak maken bij de huisarts voor de grote beurt. Ben net een auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Fijne dag @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Succes volgende week en dankje... (zal blij zijn als het woensdag is komende week ). Nu echt de laptop uit en dicht..... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Wat gaat er gebeuren @Yvonnewaar je tegenop ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Goedemorgen, @ikkanhet cafeïne vrije koffie? Ik wil het zelf een tijdje doen om te kijken of het invloed heeft op hoe ik slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 2 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, @ikkanhet cafeïne vrije koffie? Ik wil het zelf een tijdje doen om te kijken of het invloed heeft op hoe ik slaap. Ja die is er in de varianten die wij gebruiken niet allemaal te krijgen jammer genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 En denk dat het bij ons ook een beetje in de familie zit moeder en zoon hebben dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Goedemorgen frummers , lang pinksterweekend, vanavond een laat feest, dus morgen lekker de sauna aan . Maandag nog geen plannen, voelt wel lekker zo'n extra zondag . Vanaf volgende week weer klein beetje meedraaien op het werk. Ga liever weer gewoon aan de gang . Die onduidelijkheid steeds, wat ik wel en niet mag of kan of moet . Dat vind ik best moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers even het weer afwachten om mijn dagindeling te maken Hoop natuurlijk op strandweer, want morgen en maandag komt er regen. En dan kan ik me thuis wel weer nuttig maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Overdenk ook wat te gaan doen. Eerst Appie voor koffiebonen en dan Jumbo een paar messen van de spaaractie halen en vanavond misschien naar de bingo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Nou Jane, hier is het bewolkt, maar misschien klaart het nog op Het zou mooi weer worden vandaag. Zo, eerst koffie nu, ochtendgym al gedaan Daarna voor de grote boodschappen met de auto naar de super dan de twee vogelkooien verschonen En dan moet ik nog even nadenken of ik naar de tuin ga vandaag Denk het wel, buurman heeft ons uitgenodigd voor een biertje vanmiddag voor mij dan maar weer een watertje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 hier ook potdicht de stad maar in eerst dan en hopen op rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Morning ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Goedemorgen...op een zonovergoten rokjesdag vandaag. Maar eerst de allerlekkerste koffie en een wit puntje met dikke laag pindakaas natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 1 minuut geleden zei Remi1: Goedemorgen...op een zonovergoten rokjesdag vandaag. Maar eerst de allerlekkerste koffie en een wit puntje met dikke laag pindakaas natuurlijk. Mwaaah, zit weer in de verkeerde hoek, zo te zien Regent nog net niet, maar...ze beloven beter weer vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden