Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Dat is ontzettend balen hebben ze enig idee hoelang het leveren en monteren van de schroef is? het is morgen goede vrijdag en dan ook nog Pasen. ze zeggen weleens je koopt geen boot maar een probleem. het is herkenbaar hoor,hier bij mij gaan er ook om de haverklap dingen kapot. omdat ik er op woon word alles ook nog eens veel intensiever gebruikt in vergelijking met mensen die er af en toe eens een paar dagen mee weg gaan. maar wat je zegt,wat kapot is moet worden vervangen/gemaakt ongeacht wat het kost. gelukkig kan ik zelf veel,dat scheelt,maar ik wil niet weten hoeveel geld ik maandelijks en al helemaal niet wat ik er in totaal ingestoken heb. alles waar ‘boot’ voorstaat betaal je de hoofdprijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) * 15 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Dat zou fijn zijn als het al op zo n korte termijn geregeld kan worden. je kan bij je verzekering eens informeren of het de moeite waard is en of ze een deel vergoeden. ivm je No claim korting en eventueel eigen risico ik heb ook al risk maar wel met een eigen risico van 750,- Ik heb in 2013 een touw in de schroef gehad waardoor ik op de keien ben beland een kostenpost van 16000,- euro! alles is netjes betaald door de verzekering toen. 14 april 2022 bewerkt door Zbb nancy en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 15 minuten geleden zei Zbb: ze zeggen weleens je koopt geen boot maar een probleem. Da vink een goeie! Zbb en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ik startte met lezen om half 7 vanmorgen, ik lees nu nog. Dat is dus....inmiddels 9 uur. Hoezo verslaafd. Ik ben intussen wél aangekleed, dat wel. Ik ga weer ff verder lezen. Over het Franse verzet in de Tweede Wereldoorlog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Ik ben ook niet vooruit te branden heb wel me boodschappen gedaan vanochtend met het bootje daarna naar dat eiland gezeild waar ik het over had,maar wandelen doe ik morgen. ik moet het eiland nog rond varen maar dat doe ik morgen ochtend vroeg,daar heb je een steigertje waar je alleen overdag mag aan leggen en aangezien het eiland 10 km groot is wil ik er wel heel de dag voor uittrekken. even verder luieren nog en dan het avond eten maar eens voorbereiden. boeren braadstuk van de slager,rode bietjes en aardappelen. 14 april 2022 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Hey @spirit hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Wat hebben ze er laatst aan gedaan, Bor? Ik geloof niks met de schroef he. Ken de botenwacht niet. Ik zou liever naar n goede vertrouwde monteur gaan. Je schroef valt er niet zomaar af. Waarschijnlijk is de spiebaan uitgelubberd, dan kan het. Zal ie opgezuiverd of opnieuw gefreesd moeten worden. Nieuwe schroeven zijn duur, goeie monteur kan je helpen zoeken naar n tweedehands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Net documentaire 'papa is verslaafd' gezien op videoland . Voor de geïnteresseerden. Gaat over Maarten Dammers , de ervaringsdeskundige van het programma verslaafd Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 @Remi1 hopelijk is de boot snel gemaakt, stoer dat je gewoon even onder water duikt om te checken. @lady jane leuk gedaan allemaal die kaasmeisjes @Francoise Die wil ik ook gaan kijken idd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Wie weet hoe je een boeren braadrib klaarmaakt? ik kom er op het internet niet uit het lijkt gewoon op een hele dikke speklap maar op het internet hebben ze het over aanbraden en dan sudderen/stofen? ik dacht dat je ze gewoon flink moest bakken? heb het nog nooit klaargemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Dat zijn ribbetjes toch?? Heb je een oven aan boord? Eerst aanbraden in een pan en dan in een braadslee o.i.d. 180 graden in de oven, ongeveer 10 minuten per kant. Iets langer kan ook. En van tevoren marineren. 14 april 2022 bewerkt door nancy Tikfout Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Oké bedankt @nancy ja ik heb een oven aan boord dan maak ik hem morgen maar vandaag nog maar een keer karbonade’s eten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Zojuist zei Zbb: Oké bedankt @nancy ja ik heb een oven aan boord dan maak ik hem morgen maar vandaag nog maar een keer karbonade’s eten dan. Wacht even, als érg dik zijn, dan moet je ze echt langer in de oven doen. Dit kan oplopen tot 30 min. per kant. Kijk nog even op internet v.w.b. de marinade. Ik ken je smaak niet! Zoet of zout... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ik ga me er vanavond nog eens in verdiepen stom dat ik het niet ff aan de slager gevraagd had ook. het is een behoorlijk groot en dik stuk vlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ik zou m aanbraden en dan op n héél laag pitje wat laten sudderen na toevoeging van water/ bouillon/ azijn of wij….. oh nee. Mag gerust wel even hoe lager hoe beter hoe langer. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Eet smakelijk. Hier biefstuk, gebakken aardappelen en broccoli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Jij aan de bief, Nancy? Hier stimpstamp pastinaak/wortel/aardappel met gebakken kabeljauw. Me meissie is laat en houdt niet zo van vis. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Op 14-4-2022 om 15:41 zei Hadocque: Wat hebben ze er laatst aan gedaan, Bor? Ik geloof niks met de schroef he. Ken de botenwacht niet. Ik zou liever naar n goede vertrouwde monteur gaan. Je schroef valt er niet zomaar af. Waarschijnlijk is de spiebaan uitgelubberd, dan kan het. Zal ie opgezuiverd of opnieuw gefreesd moeten worden. Nieuwe schroeven zijn duur, goeie monteur kan je helpen zoeken naar n tweedehands. Botenwacht is is juist een vertrouwde hoor. Het is een soort ANWB op het water; bij pech wordt je binnen 24 uur geholpen door een erkende monteur. Dus nu moet ze het gewoon doen, dat moet gewoon! Geen geintjes meer hoor. 15 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 3 uur geleden zei Oskar: Maar hoe vond jij die documentaire @Francoise? Ik zag gisteren weer eens dat tv-programma van hem, Verslaafd. Interventie bij jongeman van 25, die zich bij het zien van die hele tv-crew een kriek schrok en het op een lopen zette. Aan zijn benen wisten ze hem nog van de schutting te trekken. En toen maar schreeuwen allemaal: wil je dan dood, etc. Uiteindelijk toch nog waterlanders en hop naar de kliniek, die hij na drie dagen weer verliet. Maarten Dammers vond het wel een geslaagde interventie. Hij vond het een geslaagde interventie omdat hij nu weliswaar nog gebruikte maar veel minder , een andere baan en een vriendin had . Helemaal stoppen was m nog niet gelukt Ik vond het wel een heftig verhaal , heb zelf nooit zo diep gezeten dus herken me daar niet in . Ook zijn kinderen en vrouw waren best veel aan het woord , hoe het voor hun was . Je kan dus echt diep gaan . Hij wilde "rock en roll" zijn . Hij kan het nog navertellen en nu echt gaan leven en ervaren hoe mooi dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 3 uur geleden zei Oskar: Maar hoe vond jij die documentaire @Francoise? Ik zag gisteren weer eens dat tv-programma van hem, Verslaafd. Interventie bij jongeman van 25, die zich bij het zien van die hele tv-crew een kriek schrok en het op een lopen zette. Aan zijn benen wisten ze hem nog van de schutting te trekken. En toen maar schreeuwen allemaal: wil je dan dood, etc. Uiteindelijk toch nog waterlanders en hop naar de kliniek, die hij na drie dagen weer verliet. Maarten Dammers vond het wel een geslaagde interventie. Hij vond het een geslaagde interventie omdat hij nu weliswaar nog gebruikte maar veel minder , een andere baan en een vriendin had . Helemaal stoppen was m nog niet gelukt Ik vond het wel een heftig verhaal , heb zelf nooit zo diep gezeten dus herken me daar niet in . Ook zijn kinderen en vrouw waren best veel aan het woord , hoe het voor hun was . Je kan dus echt diep gaan . Hij wilde "rock en roll" zijn . Hij kan het nog navertellen en nu echt gaan leven en ervaren hoe mooi dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 3 uur geleden zei Oskar: Maar hoe vond jij die documentaire @Francoise? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Nou er ging wat mis zoals jullie zien haha nancy en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden