rapilos Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Zo, oude hondje weer uitgelaten een half uur over een rondje van 700 meter ofzo Maar ja, hij moet in beweging blijven he Heerlijk zonnetje nu |Straks naar zieke zus van vriend, lekker erwtensoep voor haar gemaakt ) eten we straks ook lekker mee @spirit Pak je rust nu gewoon joh, je lijf vraagt erom en heb een beetje geduld zou ik zeggen Lekker gezond eten, dan moet je er toch weer bovenop komen Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) @spirit neem je rust , de kalmte moed en wijsheid die je elke week uitspreekt. Gebruik ze in deze tijd ook voor jezelf . Balen dat je nog steeds ziek bent , maar het gaat over. Lief zijn voor jezelf . En telefoon hoesje kan je ook later gaan kopen .. 7 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Hier een dagje gevaren,was echt vreselijk koud maar wel mooi en ff lekker. nu pannenkoeken .... karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Hoe oud is je logeerhondje, @rapilos? Blijft hij lang bij jou? @spirit, Je klinkt/leest niet echt lekker. Doe je kalm aan en voorzichtig met jezelf? Beterschap, dat in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 15 jaar Koh, Zondag brengen we hem weer thuis Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Och @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) Elke maandag (bijna) komt dochter met hoofdpijn thuis. Zo zwaar om een hele dag tussen schoolgenoten te zijn. De lieverd. Ik vind het zelf vreselijk moeilijk om te zien. Ik dan ook nog met de hele klas op pad en dan eindigt zij weer met twee meisjes die ze eigenlijk niet kent op een kamer. En die reis is al zo’n ding. Ik zou haar zo graag willen helpen. Het overnemen. Kan niet. Weet ik. Is ook niet goed. 7 maart 2022 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) Trouwens, die kaakchirurg i.o. zei vanochtend dat ik een tic had, met mijn kauwspiergedoe. Als ik er goed over nadenk is dat toch eigenlijk een rare opmerking voor een arts? 7 maart 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Hoi iedereen, Vandaag weer eens aangesloten sinds lang geleden. Ben benieuwd wie ik nog herken en wie mij herkent Ik ga niet zo lekker vandaag dus morgen een kater. Ik moet ook naar de kapper morgen om 10:00 uur. Hopelijk gaat dit lukken. Veel aan de hand in de wereld. Ik ga hier niet zo lekker op. Ben altijd vrij gevoelig geweest voor sferen. Binnenkort ga ik verhuizen, in april. Veel last van angsten hierdoor. Alcohol is het automatische copingsmechanisme waar ik naar grijp. Het gaat als vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden